Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Helt Ok rom i ikea stil. Vi bodde på Triton med direkte utgang til delt privat basseng. Reiste med en 9 mnd baby og bestilte med vogn, reiseseng ++ var veldig greit. Største utfordringen var egentlig når barnet skulle sove, da de som bodde i naborommet til enhver tid hadde besøk av sine venner og drakk og lagde mye støy hele dagen i bassengområdet. De hadde betalt for å få satt inn ekstra solsenger til vennene sine som bodde et annet sted, så alt er tydeligvis greit så lenge man betaler for det...skulle alle gjøre det samme kunne det blitt veldig folksomt i bassenget...Maten på hotellet var sånn passe, vi reiste inn til Rhodos by om kveldene for litt variasjon.

Opphold: juni 2018, reiste med familie
Takk, Lillys500
Anmeldt 27. mai 2018 via mobile enheter

Wow for ett sted! Blir vanskelig å ikke velge sunwing igjen etter dette. Vi var strålende fornøyd... Med det meste.
Først det positive: mini klubben og se som hadde den, tusen takk. Dette var ett fantastisk opplegg for mine to barn. De ble godt ivaretatt, og de som jobbet der så hvert enkelt barn. De husket til og med navnet på de når vi møtte de andre steder på hotellet. Klapp på skulderen til den jobben dere gjør. Vi hadde også besøk av Lollo på rommet. Dette var vell verdt pengene og anbefales på det varmeste.
Showet om kvelden. Rått! Dette er noe du må få med deg om du bor på dette hotellet. De folka vet hva de driver med og vet hvordan de skal underholde.
Bassenget, eller må vell si bassengområdet, var supert. Noe for en hver smak, og en hver alder. Vi fant oss ett. Favoritt basseng som passet både til 3 åringen, og 7 åringen. Og der ble vi.
Stranden var veldig fin. Klart vann. Anbefaler å ta med en dykkermaske.
Maten putter jeg midt i mellom her. Kunne nok vært litt mer variert mat. Kjente det gikk mye i det samme både til middag og lunsj. God på smak var den, og at de sto og laget pizza hver eneste dag var supert for ungene.
Rommet var en stor skuffelse. Her var det slitt! På badet var det en sterk lukt av gammel urin som aldri forsvant. Ekstra sengen var hard og ganske kort. Hoved sengen var god. Men helt tydelig at dette ikke akkurat var nytt. Burde også fått inn en skikkelig aircondition. Ble varmt om natten. Vi var også en del plaget av mygg på rommet, og siste kvelden ble vi invadert. Da vi kom tilbake fra show var døren vår dekket av mygg, og de svirret rundt ute lyset. Og når vi gikk inn fikk vi jo selvsagt med oss en hær inn. Så ble en lang natt...
Men vi ble ikke helt skremt. Dette er en plass vi vil tilbake til om noe år. Men helst til ett noe bedre rom.

Opphold: mai 2018, reiste med familie
Takk, Anne G
Anmeldt 1. mai 2018 via mobile enheter

Kjempe fint sted, og kjempe hyggelige ansatte!
De har god mat på restaurantene, og er det noe du vil ha annerledes så fikser de det.

Eneste minuset jeg kommer på er at det er litt for dyrt på kiosken og restaurantene der på hotellet.

Opphold: april 2018, reiste med familie
Takk, Rabar S
Anmeldt 3. april 2018

Kjempefint hotell og nydelig hotell område i nærheten av stranden. Ypperlig for barn. Maten var god og det var kort vei inn til gamle byen i Rhodos. Vi reiser veldig gjerne tilbake hit. Veldig flott hotell.

Opphold: september 2017
2  Takk, Biggi80
Anmeldt 22. januar 2018 via mobile enheter

Vi dro hit i august 2017. Jeg, samboeren min og sønnen vår som da var 2 år. Vi bodde i leiligheten Poseidon nærmest hav - anbefales. Veldig fin leilighet og uteplass med nydelig utsikt mot havet. Fine uteområder som er veldig tilrettelagt for barnefamilier. Sønnen vår storkosa seg.

Vi hadde all inclusive, god mat - temabuffet hver kveld. Veldig lettvint når man har med barn. De ansatte på stedet var også veldig serviceinnstilte, man fikk alltid en blid hilsen uansett.

Husker spesiellt godt mannen som jobbet i kiosken på stranden som ga gutten vår en gratis slush. Da ble han utrolig glad. Vi var ofte her etterpå.

Vil også anbefale dere som er der om å ta turen til matbutikken som ligger rett utenfor resorten. Matbutikken på selve området er dyr og det er lite utvalg. Ellers var vi alt i alt veldig fornøyd. Vi kommer garantert igjen!

Opphold: august 2017, reiste med familie
1  Takk, liseskinnes