Jens P
Dato for oppholdet: mai 2023
5,0 av 5 boblerVerdi
5,0 av 5 boblerSted
5,0 av 5 boblerService
Kresten Royal Euphoria Resort team, Guest Services / Front OfficeKresten Royal Euphoria Resort, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 3. juni 2023
Dear 799jensp,
KALISPERA from "Your Kresten Royal Euphoria Team"!
It is great to witness that, you had a great time while staying with us.
As a Team, we strive for top end services daily.
Your warm & sincere comments are a great boost for us, thus highly appreciated.
We look forward to your next visit, here in Kresten Royal Euphoria Resort, to have a chance to even exceed your expectations.
Have a nice evening and greetings from Rhodes!
Bli belønnet med One Key
436.7 km fra Kresten Royal Euphoria Resort
Restaurant
Se flere hoteller i Kalithea
Anmeldt 18. september 2022 via mobile enheter

Flott sted, nydelig mat. Buffet, ala carte og barer med trivelig personale. Romslige områder inne og ute med flotte bassenger, rett v havet for en dukkert og snorkling i sjøen. Treningsrom og innendørs basseng, perfekt sted for en velykket ferie.

Dato for oppholdet: september 2022
Takk, 347daga
Kresten Royal Euphoria Resort team, Guest Services / Front Office på Kresten Royal Euphoria Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2022

Dear 347daga,
Kalimera from Rhodos & Kresten Royal Euphoria!
Thank you so much for sending us this review.
Apart from our facilities, OUR TEAM is our most important asset! We give our best efforts every day and we are really happy that you have felt the warmth and efficiency of our TEAM, while enjoying your holidays with us,
We are already looking forward to welcome you in Kresten Royal Euphoria Resort again soon...

Anmeldt 17. september 2022

Vi bodde to uker på superior rom med havutsikt. Vi reiser mye, har høy standard og booket et 5 stjerners hotell, så skuffelsen ble stor da vi ankom hotellet som fremstår som 3 stjerners hotell.
Renholdet er et stort problem. Jeg snakket med en av renholderne som sa at det var altfor mye å gjøre, og det merket jeg. Trappene ble bla ikke vasket på fem(!) dager. Jeg tok bilder hver dag og man kan se at det blir verre og verre. Bassengområdet blir vasket ved at dem spyler alt fra gulvet og ut i bassenget, så bunnen av bassenget er full av skitt.

Det er masse maur i vinduskarmen og på gulvet utenfor og inne på rommet. Vi fikk «nye» glass på rommet som tydelig var møkkete. Vi klaget til reiseselskapet som var enig i at standarden var dårlig og ga oss kompensasjon.

Maten i restauranten er ikke varm. Vi spiste en uke på hotellet, men etter at jeg ble matforgiftet spiste vi kun frokosten på hotellet.

Det er et stort vepsebol midt på stranden som gjorde flere av plassene ubrukelig. Flere av solsengene er også veldig slitte og trenger vedlikehold.

All drikke ute blir servert i pappkopper, så det gir ingen følelse av luksus. Her bør hotellet kjøpe gjenbrukbare plastglass. Det vil også redusere søppelmengden.

Mange av flisene ved bassengområdet er løse og fugene løsner og ligger strødd som man kan se på bildet. Det er også kjempeglatt på flisene og i bassenget.

Det kommer ofte kloakklukt som flere andre gjester også har kommentert. Det stinker!

Vi klaget både til resepsjonen og reiseselskapet. Resepsjonen beklaget ikke og hadde ingen forståelse. Hotellet svarer også veldig frekt på negative kommentarer/anmeldelser her og det bekrefter den negative innstillingen hotellet har. De tåler ikke alle tilbakemeldinger.
Reiseselskapet bekreftet problemene og ga oss refusjon.
Vi anbefaler ikke dette hotellet.

Dato for oppholdet: august 2022
Takk, 804anettev
Kresten Royal Euphoria Resort team, Guest Services / Front Office på Kresten Royal Euphoria Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2022

Dear 804anettev,
Kalimera from Rhodes & Kresten Royal Euphoria!
Thank you so much for sending us this sincere review.
Thank you for your constructive comments and suggestions, sincere apologies for any inconvenience we might have caused you during your stay with us & rest assured that your comments will be carefully analyzed form our quality Team, to prevent such results in the future.

Anmeldt 10. oktober 2021

Jeg og en venninne besøkte Kresten i høstferien, og har hatt det fint. Vi var begge enige om at vi ønsket oss hit igjen ved en seinere anledning. Imidlertid trakk en ansatt på all incl. buffetrestauranten ned hele opplevelsen drastisk. Jeg fikk ikke med meg navnet, men hadde brukt det om jeg gjorde. Han brukte dress, og var sammenliknet med servitørene noe «høyere» opp i hierarkiet. Han virket å være «hyggelig», men det var lett å gjennomskue at han egentlig var både uhøflig, arrogant og frekk. Han beordret servitørene rundt på en sint og irritert måte, mens han snakket raskt og aggressivt. Kroppsspråket var heller ikke noe å skryte av, og han trampet rundt som om han eide både hotell og verden. Når man som gjest får med seg dette, kan jeg ikke en gang tenke meg hvordan kollegaene hans har det! Vi opplevde også ved flere anledninger at hans frekkhet gikk utover oss. Han snakket åpenbart om oss med sin kvinnelige kollega (også i dress) på vei inn/ut av restauranten ved flere anledninger, både muntlig og med kroppsspråk. Den siste kvelden fikk vi ikke ønsket bordplassering, og spurte en servitør om bordbytte i midten av måltidet. Servitøren virket positiv, han skulle bare høre med sin sjef først. Til ingens overraskelse både høylytt kjefter og veiver sjefen med armer, mens servitøren lister seg ydmykt tilbake og beklager at det får han ikke gjort. Denne «sjefen» har da ved flere anledninger fått oss til å føle oss dårlige og til bry. Med all incl. møtte vi på han tre ganger daglig, og når du til slutt kvier deg fra både å dra til restauranten, men også å faktisk spise, har det gått for langt. Både jeg og min venninne sitter igjen med en følelse av at vi likte hotellet, men at vi ikke kommer til å sette en fot der igjen så lenge han er ansatt.

Dato for oppholdet: oktober 2021
Takk, Kawtar B
Anmeldt 31. juli 2018

Vi ankom Kresten Royal søndag i 15 tiden. Vi hadde booket 2 rom til våre voksne barn og til oss selv - og skulle ha rom ved siden av hverandre. Vi fikk imidlertid beskjed i resepsjonen om at de ikke kunne finne gjestene som var på vårt rom, og derfor var selvsagt ikke vårt rom klart enda. For oss gikk det fint og vi plasserte bagasjen på barnas rom. MEN litt merkelig når vi går ut på den lille hyggelige verandaen på barnas rom og hører at det er full fart i naborommet. Rommet vårt er ikke klart før nærmere 17.30. Etterhvert gjør vi oss klare for å gå ut og spise på en av hotellets restauranter, vi får beskjed om at to av restaurantene må bookes minst dagen før. Så vi tar turen til buffet restauranten, der blir vi imidlertid stoppet i døra for min mann og mine barn har shorts på seg. Shorts er i følge oss selv ganske vanlig på ferie i Hellas. Vi kommer ikke inn i restauranten, blir anbefalt å kjøpe bukse i supermarkedet på hotellet, men de solgte bomullsbukser med strikk nede og ikke verdig hverken mannen er restauranten.I tillegg gikk menn både i joggebukser, hullete dongeribukser og det som verre var i restauranten. Vi gikk opp i resepsjonen og spurte om dette virkelig kunne stemme, men det gjorde det. Vi fikk ikke mat noen plasser på AllInclusive hotellet etter kl 18.00 på grunn av dette. Når vi konfronterte damen i resepsjonen (mulig på en veldig tydelig, men ikke stygg måte) sa hun at hun aldri håpte min mann satt sine ben på hotellet noen gang igjen. Hun kom ikke til å gi han service og heller ikke hjelpe han med noe. Han var ikke velkommen igjen! Dette endte med at vi måtte ta to taxier inn til gamlebyen frem og tilbake og spise middag der alle fem første kveld av en ferie vi hadde gledet oss veldig til alle sammen.
Ellers så opplevde vi at det luktet kloakk i tide og utide ved bassenget og ellers i anlegget, noen ganger så ille at vi brakk oss. Solsengene var gamle med slitne puter fulle av salt og det som værre er, rommene slitne men det værste var all drikken som ble servert med masse klor i. Jeg spurte hun i baren om hun visste hvorfor det var så mye klor i all drikke, hun sa at det kom til å bli bedre neste dag så dette var ikke helt ukjent for henne. Vi måtte flere dager kjøpe med oss drikke fra supermarkedet både til restaurantene (etter å ha kjøpt nye bukser) og til rommet for det var helt umulig å drikke det som ble servert.
Vi forstod raskt at alle som jobbet der jobbet meget lange dager, det gav de dessverre også uttrykk for. Vi møtte et par stykker som virket glad for jobben sin og for å ha kunder på hotellet sitt. Anbefaler dette dessverre ikke til noen. og kommer heller aldri tilbake!

Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, JanneN150
KrestenRoyal, PR team på Kresten Royal Euphoria Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2018

Dear Janne N,
Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to review our hotel.
We are sorry to hear that you were not entirely satisfied with your Kresten Royal experience. It would have been much appreciated and helpful if you had shared your concerns while in hotel in order to make it right for you.
In no way does the management tolerate rude behavior from our staff and if informed action is taken. However, we apologize for the inconveniences that you experienced during your stay.
Please be assured that your comments raised are very important for us as will help us to correct these issues moving forward, providing our guests the best hospitality experience. Once again thank you for your review.

Anmeldt 21. september 2017 via mobile enheter

Alt har vært fantastisk. Utrolig hyggelig personell i alle ledd, smilende,service minded til tross for at mange av de har 12-14 timers arbeidsdag. Rommet var ikke så bra men det var vår egen skyld.. anbefaler at man bestiller alt fra rom med balkong og oppover. Tommel opp fra oss og dersom jeg noengang kommer tilbake til Rhodos velger jeg dette hotellet igjen

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Ketil R
KrestenRoyal, Front Office Manager på Kresten Royal Euphoria Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mars 2018

Dear Ketil666,

Thank you very much for selecting KRESTEN Royal for your holidays in Rhodes island and for taking the time to review our hotel online. We were delighted to learn that you enjoyed your overall experience in our hotel.

We look forward to the day we will welcome you back. In the meantime, should you require our help, please do not hesitate to contact us.

Best regards!