“Fantastisk luksus hotell”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 9 sider til!
La Marquise Luxury Resort Complex
Nr. 2 av 20 hoteller i Kalithea
Anmeldt 3 juli 2016

Vi en Norsk familie som var på La Marquise for 5. gang i slutten av juni 2016, denne gangen bare 1 uke. Grunnen til at vi kommer tilbake er at dette er et fantastisk hotell som tilfredsstiller alle våre krav til et 5 stjernes "all inclusive hotell". På forhånd har vi som vanlig vært i kontakt med Inne van den Heuvel som er Guest Relations manager slik at vi får suiter på bakkenivå vær pool-baren i "adults area only" - Tusen takk til henne som alltid ordner opp. Har ved alle opphold hatt suiter i den delen som kun er forbeholdt voksen (over 16 år) grunnet den rolige atmosfæren og de fantastiske herrene i pool-baren som alltid er trivelig og yter topp service. Vi har alltid hatt "all inclusive" noe som anbefales på det sterkeste da du får 3 fantastiske måltider hver dag der ingen dag er lik. Tusen takk til Nikos Sfakianakis (maitre d`hotel) og hans stab som gjorde at dette ble nok en minneverdig ferie.

Romtips: Rom (suite) ved "adults area only". Koster noe ekstra men er verdt hver krone. Snakk med G...
  • Opphold: juni 2016, reiste med familie
1  Takk, Anders J
La_Marquise_Rhodes, Διευθυντής Πωλήσεων på La Marquise Luxury Resort Complex, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11 juli 2016

Dear Valued Guest,

Thank you for having chosen to stay with us at the La Marquise Hotel during your recent vacation for the fifth time. We always enjoy welcoming back returning guests and we consider it a compliment when travelers choose to stay with us a number of times. We are pleased to know that we managed to meet your expectations during this recent visit to property and we once again lived up to your needs for comfort and caring service attitude.
Special thank you for the lovely remarks about our staff, we will be certain to share these with them and the rest of the team onsite.
We are very much looking forward to offering you a warm La Marquise welcome on your future visit to Rhodes.

Kind regards,

Skriv en anmeldelse
Det er nyere anmeldelser for La Marquise Luxury Resort Complex
Se de nyligste anmeldelsene

Anmeldt 28 mai 2016 via mobile enheter

Et ideelt hotell for voksne som reiser uten barn, eget voksenområde med basseng på hotellet.
Frokosten bestod av alt man kan ønske seg, fantastisk god!
Flotte bassenger, og stranden ligger kun et par min gange fra hotellet. Går "golf-biler" i skytteltrafikk hvis man ønsker det.
Meget hyggelig og serviceinnstilt personal på hotellet.
Ikke så mye som skjer i umiddelbar nærhet, men kort vei inn til Faliraki sentrum. I tillegg går det ofte buss til Rhodos by, 10-15 min unna.
Anbefaler dette hotellet på det varmeste hvis en ønsker total avslapning og kos.

Opphold: september 2015, reiste med venner
Takk, Hege F
La_Marquise_Rhodes, Διευθυντής Πωλήσεων på La Marquise Luxury Resort Complex, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30 mai 2016

Dear Valued Guest,
We would like to start off by expressing our gratitude for having taken the time to share your excellent experience at La Marquise Hotel. It has been a pleasure to learn of the wonderful and relaxing time you had at our adult’s only area on your whole stay. Thank you for your kind words regarding the professional and friendly service attitude of our staff.
It was our pleasure to host you, and we hope that we will be welcoming you back for another stay in the near future.

Very sincerely,

Anmeldt 22 mai 2016

Da vi kom til hotellet tidlig en morgen, ble vi møtt ved inngangen av hyggelige folk fra resepsjonen. Vi ble kjørt med golf bil til rommet og bagasjen ble båret opp. Etter en lang natt, sov vi litt lenge og kom derfor frem til frokost buffeen da den var stengt. Men det var ikke noe problem! De dekte på bord til oss og lot oss forsyne oss av det vi måtte ønske. Stort utvalg i buffeen til både frokost, lunsj og middag. Baren serverer gode drinker, og bassengene er store og fine. Er også hvertfall en resturant plassert blant labyrinten av bassenger, som server veldig god lunsjmat. Hotellets arbeidere er både hyggelige og hjelpsomme dersom noe trengs. Kort gåtur til stranda. Man kan bli kjørt dersom man ønsker det. Hotellet anbefales på det sterkeste!

Romtips: Velg rom ved bassenget
  • Opphold: juli 2015, reiste med familie
Takk, 600kajas
La_Marquise_Rhodes, Διευθυντής Πωλήσεων på La Marquise Luxury Resort Complex, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23 mai 2016

Dear Valued Guest,
Thank you very much for taking the time to write a fantastic review of La Marquise Hotel on TripAdvisor site. We are delighted to hear how much you enjoyed your stay with us.
We very much hope that you would choose us again in the future for your next holidays.
Best regards,

Anmeldt 27 januar 2016 via mobile enheter

Vi besøkte dette hotellet på tur sammen med min 75år gamle mor. Flott hotel og meget god service. Hun som var dårlig til beins ble kjørt til rommet med små elektriske biler. Komplekset hadde ett enormt stort bassengområde. I den flotte restauranten kunne man nye lekre måltider. Selve hotellet ligger ett godt stykke i utkanten av Kalithera.

Opphold: mai 2015, reiste med familie
Takk, Ole S
La_Marquise_Rhodes, Διευθυντής Πωλήσεων på La Marquise Luxury Resort Complex, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17 februar 2016

Dear Valued Guest,
We would like to thank you for not only choosing to stay with us at La Marquise Hotel, but also for your precious time giving your feedback.
Our team’s primary goal is to make sure that every one of our guests feels cared for, appreciated and respected at every encounter and we are pleased to read that we managed to meet your expectation.
We do look forward to welcoming you on your next holidays to La Marquise Hotel.
Kindly yours,

Anmeldt 30 september 2015

Min kone og jeg er enige med det fleste at hotellet er fantastisk. Vi var der to uker i mai og to uker i september 2015, suitene er bra og beliggenheten i adult area med egen pool er ikke noe å klage over.
Men vi vil kommentere buffetrommet under ledelse av Nikos Sfakianakis. Den servise av betjeningen og den Maten. Vi hadde bare BB. så vi kunne spise der vi ville, men vi spiste
bare buffet i 14 dager. Vi vil Takke betjeningen og Kokkene for et vellykket ophold.
Vi sees snart igjen Hilsen Gerd og Eddie Thomasse

Romtips: Suite på bakke plan i adult area
  • Opphold: september 2015, reiste som et par
Takk, Eduard T
La_Marquise_Rhodes, Διευθυντής Πωλήσεων på La Marquise Luxury Resort Complex, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12 oktober 2015

Dear Valued Guest,
We warmly thank you for sharing your lovely comments following your second stay at La Marquise Hotel.
We are pleased to read that your stay was both times excellent and that we managed to satisfy you in all aspects!
We will share your kind comments about our friendly staff, to our entire team.
We are very much looking forward to welcoming you back at La Marquise Hotel.

Customer Services Department

Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Kalithea
0.7 km unna
1 734 anmeldelser
0.5 km unna
Mitsis Alila Resort & Spa
Vis priser

Har du vært i La Marquise Luxury Resort Complex? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om La Marquise Luxury Resort Complex

Adresse: Ammoudes Koskinou, Kalithea 851 00, Hellas
Telefonnummer:
Beliggenhet: Hellas > South Aegean > Dodekanesane > Rhodos > Kalithea
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Restaurant Romservice Suiter Svømmebasseng Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr.1 beste feriehotell i Kalithea
Nr.2 romantisk hotell i Kalithea
Nr.2 hotell på stranden i Kalithea
Nr.2 luksushotell i Kalithea
Nr.4 familiehotell i Kalithea
Prisnivå: kr 664 - kr 2 990 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:5 stjerne — La Marquise Luxury Resort Complex 5*
Antall rom: 386
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra La Marquise Luxury Resort Complex. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
La Marquise Luxury Resort Complex Hotel Kalithea

Er dette din oppføring på TripAdvisor?