“Helt topp!”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 9 sider til!
La Marquise Luxury Resort Complex
Nr. 2 av 20 hoteller i Kalithea
Anmeldt 20 juni 2017

Et utmerket hotell. Personalet er kjempehyggelige og maten er fantastisk, spesielt a la carte maten. Kanskje ikke det beste alternativet for barn pga. matutvalget og soner som er kun for voksne. Om du ikke orker å gå, kan du ringe resepsjonen å be de om å hente deg i en golfbil, gratis. Buss går til sentrum hvert 20 minutt og taxisentral ligger rett ved hotellet.
Ikke mye negativt å si, det var kun minigolfbanen som var helt forkastelig.

Romtips: Junior suiter ligger i stillesonen.
  • Opphold: juni 2017, reiste som et par
1  Takk, Mads V
La Marquise H, PR Manager på La Marquise Luxury Resort Complex, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11 juli 2017

Dear Valued Guest,

We are pleased to read that you had a lovely time at the La Marquise Hotel during your recent vacation. Your feedback on the friendly staff hospitality will be shared with my colleagues.
Look forward to welcome you back very soon!
Very sincerely,

La Marquise Resort Hotel
Web Team Department
Kallithea, Rhodes

Anmeldt 20 juni 2017

Dette hotellanlegget er av høyeste kvalitet, luksusfølelse allerede ved ankomst, ble møtt av hyggelig personale i resepsjonen og så kom en pikkolo som kjørte oss til rommet og bar alt på plass. Vi hadde valgt og bo i "voksen " sone med 16 års aldersgrense, der var det stilt og rolig. Så kom vi til restaurant Da Vinci og ble vi møtt av et utrulig serviceinnstilt stab og et utvalg som hadde alt du kunne tenke deg, topp klasse.
Vi reiste på all inclusive med Nazar og kunne bruke dei andre restaurantene. Vi var 2 ganger på L’ Etoile a la carte restaurant og spiste nydelig mat, i flotte omgivelser med ypperlig personale som tok imot oss med et fantastisk humør og glede, nevner vår servitør Stavros og Hovmesteren som gjorde vår opplevelse perfekt, Anbefales :)
Alle bassenger og ute områder var veldig godt stelt, rent & pent alle plasser. Staben i Azzurro poolbar må nevnes for en utmerket service, dei andre barene var også i ypperste klasse med Luna Panoramic som et førstevalg der det og var underholdning hver kveld. Stranden var helt ok med litt stener i vannkanten, flott strandbar men der var ikke all inclusive, det var litt dumt da man måtte dra på penger og det er jo ikke meningen med all inclusive tanken.
All honnør til Chef Vassilly og hans stab som leverte en imponerende logistikk og meget god mat.
Vi kommer gjerne tilbake til dette paradis.

Romtips: for et par velg voksen sone
  • Opphold: juni 2017, reiste som et par
Takk, jengeset

Dear Valued Guest,

Let us take the time to thank you for choosing to stay with us at the La Marquise Hotel. It means so much to us that you truly enjoyed your holidays with us and that we exceeded your expectations. We are delighted to read that you had a lovely relaxing stay in the Adult's only section and that you felt we supplied everything that is expected from a hotel of our class.
We would also like to point out how pleased we are to hear of the friendly and accommodating staff service attitude you encountered in your interactions with staff members throughout the hotel.
We are looking forward to welcoming you back on your next visit to our property.
Sincerely Yours,

La Marquise Resort Hotel
Web Team Department
Kallithea, Rhodes

Anmeldt 17 mai 2017 via mobile enheter

Dette er 4 dagen på dette hotellet. Flott hotell og god mat. Sammenlignet m andre lands all inklusive hotell, når det ikke helt til topp.Minus at strand baren ikke er med i all inklusive. Ustabilt wifi. Air condition får vi ikke sette lavere enn 21 grader, blir varmt å sove.

Opphold: mai 2017, reiste som et par
3  Takk, Solfrid W
La Marquise H, Διευθυντής Πωλήσεων på La Marquise Luxury Resort Complex, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6 juni 2017

Dear Valued Guest,

Thank you for taking the time to bring your feedback to our attention. We are glad to read that overall you had an enjoyable time with us.
We look forward of welcoming you back soon at the La Marquise.

Yours Sincerely,
La Marquise Hotel

Anmeldt 3 juli 2016

Vi en Norsk familie som var på La Marquise for 5. gang i slutten av juni 2016, denne gangen bare 1 uke. Grunnen til at vi kommer tilbake er at dette er et fantastisk hotell som tilfredsstiller alle våre krav til et 5 stjernes "all inclusive hotell". På forhånd har vi som vanlig vært i kontakt med Inne van den Heuvel som er Guest Relations manager slik at vi får suiter på bakkenivå vær pool-baren i "adults area only" - Tusen takk til henne som alltid ordner opp. Har ved alle opphold hatt suiter i den delen som kun er forbeholdt voksen (over 16 år) grunnet den rolige atmosfæren og de fantastiske herrene i pool-baren som alltid er trivelig og yter topp service. Vi har alltid hatt "all inclusive" noe som anbefales på det sterkeste da du får 3 fantastiske måltider hver dag der ingen dag er lik. Tusen takk til Nikos Sfakianakis (maitre d`hotel) og hans stab som gjorde at dette ble nok en minneverdig ferie.

Romtips: Rom (suite) ved "adults area only". Koster noe ekstra men er verdt hver krone. Snakk med G...
  • Opphold: juni 2016, reiste med familie
1  Takk, Anders J
La_Marquise_Rhodes, Διευθυντής Πωλήσεων på La Marquise Luxury Resort Complex, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11 juli 2016

Dear Valued Guest,

Thank you for having chosen to stay with us at the La Marquise Hotel during your recent vacation for the fifth time. We always enjoy welcoming back returning guests and we consider it a compliment when travelers choose to stay with us a number of times. We are pleased to know that we managed to meet your expectations during this recent visit to property and we once again lived up to your needs for comfort and caring service attitude.
Special thank you for the lovely remarks about our staff, we will be certain to share these with them and the rest of the team onsite.
We are very much looking forward to offering you a warm La Marquise welcome on your future visit to Rhodes.

Kind regards,
La Marquise

Anmeldt 28 mai 2016 via mobile enheter

Et ideelt hotell for voksne som reiser uten barn, eget voksenområde med basseng på hotellet.
Frokosten bestod av alt man kan ønske seg, fantastisk god!
Flotte bassenger, og stranden ligger kun et par min gange fra hotellet. Går "golf-biler" i skytteltrafikk hvis man ønsker det.
Meget hyggelig og serviceinnstilt personal på hotellet.
Ikke så mye som skjer i umiddelbar nærhet, men kort vei inn til Faliraki sentrum. I tillegg går det ofte buss til Rhodos by, 10-15 min unna.
Anbefaler dette hotellet på det varmeste hvis en ønsker total avslapning og kos.

Opphold: september 2015, reiste med venner
Takk, Hege F
La_Marquise_Rhodes, Διευθυντής Πωλήσεων på La Marquise Luxury Resort Complex, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30 mai 2016

Dear Valued Guest,
We would like to start off by expressing our gratitude for having taken the time to share your excellent experience at La Marquise Hotel. It has been a pleasure to learn of the wonderful and relaxing time you had at our adult’s only area on your whole stay. Thank you for your kind words regarding the professional and friendly service attitude of our staff.
It was our pleasure to host you, and we hope that we will be welcoming you back for another stay in the near future.

Very sincerely,
La Marquise
Customer Services Department

Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Kalithea
0,7 km unna
Mitsis Alila Resort & Spa
6,3 km unna
Amathus Beach Hotel Rhodes
Vis priser

Har du vært i La Marquise Luxury Resort Complex? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om La Marquise Luxury Resort Complex

Adresse: Ammoudes Koskinou, Kalithea 851 00, Hellas
Telefonnummer:
Beliggenhet: Hellas > South Aegean > Dodekanesane > Rhodos > Kalithea
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Restaurant Romservice Suiter Svømmebasseng Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr.1 beste feriehotell i Kalithea
Nr.2 luksushotell i Kalithea
Nr.2 hotell på stranden i Kalithea
Nr.2 romantisk hotell i Kalithea
Nr.4 familiehotell i Kalithea
Prisnivå: kr 811 - kr 3 729 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:5 stjerne — La Marquise Luxury Resort Complex 5*
Antall rom: 386
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra La Marquise Luxury Resort Complex. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
La Marquise Luxury Resort Complex Hotel Kalithea

Er dette din oppføring på TripAdvisor?