Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Vi er veldig fornøyde. Maten var god på samtlige restauranter og god service på hele hotellet. Personalet var vennlige! Vi skal tilbake senere!

Veldig fint for både voksne og barnefamilier! Aktiviteter for store å små arrangert av hotellet. Kort vei til Rhodos by og enkelt å finne transport..

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, sindresjovold
La Marquise H, Γενικός Διευθυντής på La Marquise Luxury Resort Complex, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2018

Dear Valued Guest,

We are honored with your comments posted online! Thank you so much for taking the time to share your experience with travelers on Trip Advisor site.
It is great to read that you have had such a great stay.
Looking forward to seeing you soon at the La Marquise Hotel.

Michael Karagiannis
General Manager

Anmeldt 2. februar 2018

Hotellet er kjempefint og nytt. Vi valgte et rom som lå i "voksen området " noe vi synes var kjempe deilig. Rett ut av rommet og 5 meter til solsengene og et eget voksen basseng med bar i midten. Fantastisk frokost .

Minuset er at hotellet ligger veldig øde, vi hadde ikke valgt all inclusive da vi liker å spise forskjellige plasser om kveldene . Dette ble litt stress da vi måtte ta taxi i ca 15 min for å komme inn til Rhodos sentrum . Skulle vi bodd her igjen så ville vi ha valgt all inclusive . Det var ikke barer / restauranter i området utenom di som hørte til hotellene. Men det er en smakssak, om du liker å være på hotellet hele dagen og kvelden så er dette det rette hotellet.

Kommer ikke til å bo på dette igjen med det første da vi liker å bo litt mer i "sentrum" men hvis vi vil litt bort fra kjernen engang så skal vi deffnitivt tilbake hit , et utrolig bra hotell !

Romtips: Voksenavdelingen var perfekt for oss som liker fred rundt solsengene
Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, NoraSvense
LM_SALES, Director of Sales på La Marquise Luxury Resort Complex, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. februar 2018

Dear NoraSvense,

Thank you for your kind comments. We are glad that you have enjoyed your holidays in our establishment. We hope to see you again in the near future.

Best regards

Ioannis Zervos
E-Commerce Manager

Anmeldt 7. september 2017

Et veldig bra hotell på grensen mellom Kalithea og Faliraki. Vi hadde bestilt dobbeltrom/juniorsuite - noe som viste seg å være et veldig bra valg! Disse rommene lå i et skjermet område i den store hagen - uten støy fra lekende barn, kun voksne. (Vi er begge passert 70.) Rommet/suiten var på over 40 m2 - med et skikkelig lekkert bad. God uteplass (1. etg.) med både solsenger og bord m/2 stoler. Vi hadde bestilt kun frokost, men spiste likevel middag på hotellet flere ganger. Alternativet var Rhodos by eller Faliraki for en skikkelig restaurant. Angret derfor på at vi ikke hadde bestilt halvpensjon.
Gode og varierte buffeter. I strandbaren ble det servert enkle retter store deler av dagen. Hvis du ikke klarte/gadd å gå dit, kunne du benytte "golfbiler" til gratis transport. Et flott alternativ for trøtte føtter! Utenfor hotellområdet var der ingen ting. Ingen restauranter, barer eller shoppingmuligheter (bortsett fra et minimarked). 12-14 min. gange mot Faliraki var første "restaurant" for mat. Der spiste vi forresten en god omelett. Meget hyggelig og serviceminded betjening på hotellet. Her tror jeg vi kommer tilbake.

Romtips: Dobbeltrom/Juniorsuite mot bassengområde.
Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Simmen2013
Anmeldt 8. august 2017 via mobile enheter

Har nettopp hatt 14 fantastiske dager på La Marquise. Gode rom med gode senger og aircondition som gjør det behagelig å sove. Vi hadde familierom i 2.etasje med kort vei til basseng på taket.
Gode fasiliteter, med treningsrom, SPA og "teenage club". Fin strand med kort vei til utleie av diverse vannsport. Behagelig med transport i golfbiler fra og til hotellet selv om det ikke er langt å gå.
Vi hadde "All-Inclusive" og spiste så godt alle måltidene på hotellet og syns det var variert og god mat.
Det hyggeligste med hele oppholdet var personalet ved hotellet som uten unntak var meget hyggelige og serviceinnstilt. Spesielt vil vi rette en stor takk til Fillipos i Luna bar, som var vidunderlig under hele vårt besøk. Vi kommer nok helt sikkert til å besøke dette hotellet også en gang i fremtiden. Anbefales på det sterkeste hvis du ønsker en ferie der du kan koble helt av å bare nyte

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, t0rleif0
La Marquise H, PR Manager på La Marquise Luxury Resort Complex, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2017

Dear Valued Guest,

We highly appreciate the time taken to review La Marquise Hotel on Tripadvisor and would like to warmly thank you for your comments posted.
We are delighted to read that you had an excellent stay in our hotel and that everything proved to be as to your satisfaction.
We truly hope to have the pleasure to welcome you again at La Marquise Hotel in the not so distant future.
Sincerely yours,

La Marquise Resort Hotel
Web Team Department
Kallithea, Rhodes

Anmeldt 20. juni 2017

Et utmerket hotell. Personalet er kjempehyggelige og maten er fantastisk, spesielt a la carte maten. Kanskje ikke det beste alternativet for barn pga. matutvalget og soner som er kun for voksne. Om du ikke orker å gå, kan du ringe resepsjonen å be de om å hente deg i en golfbil, gratis. Buss går til sentrum hvert 20 minutt og taxisentral ligger rett ved hotellet.
Ikke mye negativt å si, det var kun minigolfbanen som var helt forkastelig.

Romtips: Junior suiter ligger i stillesonen.
Dato for oppholdet: juni 2017
1  Takk, MadsV28
La Marquise H, PR Manager på La Marquise Luxury Resort Complex, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2017

Dear Valued Guest,

We are pleased to read that you had a lovely time at the La Marquise Hotel during your recent vacation. Your feedback on the friendly staff hospitality will be shared with my colleagues.
Look forward to welcome you back very soon!
Very sincerely,

La Marquise Resort Hotel