Hongbao Hotel
Yixing Hotel(Zhongwei)
  • Gratis parkering
Pai Hotel Zhongwei Gulou(Zhongwei)(Mye for pengene!)
Agoda.com
Junyue Hotel(Zhongwei)
  • Romservice
Anmeldt 15. juli 2011

• Opphold: juli 2011
中卫红宝宾馆, 前厅部经理 på Hongbao Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2013

Anmeldt 27. mai 2011

• Opphold: mai 2011

Anmeldt 16. april 2011

• Opphold: september 2010

Anmeldt 25. september 2010

• Opphold: mai 2010
中卫红宝宾馆, 酒店管理者 på Hongbao Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2013

Anmeldt 2. september 2010

• Opphold: mai 2010