Gratis avbestilling frem til 18.02.23
Expedia.comUSD 214
eDreams
ZenHotels.comUSD 220
Anmeldt 2. september 2018

Vi forventet mer etter å ha lest reklame og på bakgrunn av prisen på rom og mat.Renholdet var så dårlig på det første rommet vi fikk tildelt, og heller ikke topp på rommet vi ble flyttet til.Middagen i restauranten var helt OK, men ikke mer. Servicen var elendig, dårlig oppfølging av påfyll av drikke mm. Frokosten var meget bra.Opplevelsen stod ikke i forhold til prisen.

Romtips: Utsikt over vannet er et «must»
Takk, KristineMali
Anmeldt 24. august 2018

Jeg synes dette var et bra hotel, pene rom og god service. Jeg reiste dit i jobbsammenheng så jeg kunne ha tenkt meg et rimeligere alternative til middag, men maten var veldig god. Dette hotellet kan anbefales.

Takk, Voyager177269
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Juniorsvitene er meget små, og prisen ganske høy. En del støv. Spa, ikke så fint som på bildene. Flere steder ødelagte ting i bassengene og dusjene. Mye bråk, siden det var om eller utbygging av hotellet

Takk, gmorzier
Anmeldt 19. august 2018

Hit vil vi tilbake. Dette hotellet er no av det beste vi har vært på. Vi storkoste ossTusen takk for nydelig mat, god service og en fantastisk atmosfære! Vi kommer tilbake hit, antagelig allerede i vinter når den nye fløyen er oppe!

Takk, oysteinslemdal
Anmeldt 8. august 2018

Hyggelig service, god frokost, smakfull skalldyrbuffé, gratis parkering, fin beliggenhet og fritt utsyn fra rommet mot sjøen. Flotte turstier både på fastlandet og øya, sjarmerende atmosfære på øysiden, frisk båttur i havgapet og deilige svaberg for soling og bading.

Romtips: Anbefaler å velge et rom med utsikt mot havnen og byen.
Takk, moste2018