7 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 07.08.21
eDreamsUSD 247
HurbUSD 255
Anmeldt 5. november 2018

Jeg fikk et meget godt inntrykk av hotellet og omgivelsene. Den 1. nov. innviet de det nye hotellet som var imponerende. Hypermoderne og trivelig.
God mat og svært hyggelig betjening.
Det eneste jeg har å bemerke at det ikke var noen varme på badet. Det føltes kaldt.

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, ArvidB29
DanielHavshotellet, Hotelldirektör på Marstrands Havshotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Hej Arvid!

Stort tack för ditt fina omdöme, det betyder jättemycket för oss!

Varmt välkommen tillbaka till havet snart igen!

Salta hälsningar
Daniel

Anmeldt 2. september 2018

Vi forventet mer etter å ha lest reklame og på bakgrunn av prisen på rom og mat.Renholdet var så dårlig på det første rommet vi fikk tildelt, og heller ikke topp på rommet vi ble flyttet til.Middagen i restauranten var helt OK, men ikke mer. Servicen var elendig, dårlig oppfølging av påfyll av drikke mm. Frokosten var meget bra.Opplevelsen stod ikke i forhold til prisen.

Romtips: Utsikt over vannet er et «must»
Takk, KristineMali
Anmeldt 24. august 2018

Jeg synes dette var et bra hotel, pene rom og god service. Jeg reiste dit i jobbsammenheng så jeg kunne ha tenkt meg et rimeligere alternative til middag, men maten var veldig god. Dette hotellet kan anbefales.

Takk, Voyager177269
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Juniorsvitene er meget små, og prisen ganske høy. En del støv. Spa, ikke så fint som på bildene. Flere steder ødelagte ting i bassengene og dusjene. Mye bråk, siden det var om eller utbygging av hotellet

Takk, gmorzier
Anmeldt 19. august 2018

Hit vil vi tilbake. Dette hotellet er no av det beste vi har vært på. Vi storkoste ossTusen takk for nydelig mat, god service og en fantastisk atmosfære! Vi kommer tilbake hit, antagelig allerede i vinter når den nye fløyen er oppe!

Takk, oysteinslemdal