Anmeldt 19. juli 2021

Veldig fin hotell og spa. En virkelig bra sted til å dra for å slappe av etter en lang jobb uke eller en liten ferie. Det var rent og utrolig hyggelig personal. Vi kommer helt klart tilbake, det ble en av vår favoritt steder i Sverige.

Takk, gretapacesiunaite
Agnes Karlsson, Gästservice/reception på Marstrands Havshotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Hej Greta,
Tusen tack för ert fina omdöme!
Jag ser fram emot att få välkomna er åter!
Med vänlig hälsning,
Agnes

Anmeldt 19. februar 2020

Dette var i overkant kostbart i forhold til innhold. Vi var dere en natt, og skulle «trå til litt». En spennende bar som var spesialister på Gin. En veldig dyktig bartender som anbefalte artige smaker. En bartender som ikke var i nærheten så flink. Et måltid med sjømat, stor tallerken, men 1 østers og 2 krabbeklør, flere sjøkreps og en drøss med reker, gjorde ikke denne tallerkenen perfekt. At de i tillegg glemte de hvitvinsdampede blåskjellene, de fikk vi etter at tallerkenen var tom. Rommet var i den eldre delen av hotellet, vi fikk jammen et handicaprom, men lydisoleringen var heller dårlig. Festen på naborommet ble etter hvert en plage, men noen solide slag i veggen fikk etter hvert en slutt på den. Hotellet har fin spa avdeling med blant annet utendørs hot tub, men det beste var tangbrødet som blir laget på hotellet var det beste med hele oppholdet.

Romtips: I den nye delen ut mot sjøen.
Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, janh112
Anmeldt 16. februar 2020

Flott utsikt og fin balkong. Men dyrt rom med få fasiliteter og ikke verdt prisen. Det som trekker ned er at det ikke vask på toalettet, ikke tekoker, veldig harde stoler på rommet som det var umulig å sitte i og kjedelig frokost.
Personalet var hyggelig og det var rene rom.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, cnygar382028
Anmeldt 26. september 2019

Vi booket et litt større dobbeltrom, men det var ganske lite. Gutten som satt i resepsjonen når vi kom virket ganske likegyldig. Vanskelig å forstå at det var «stue» forbi restauranten, men der var det hyggelig. Flinke folk i bar og restaurant. Svært god mat i restauranten!!

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, 81karinan
Anmeldt 17. september 2019 via mobile enheter

Vi var på vennetur til Marstrand første helg i september. Min mann hadde vært på hotellet før, og jeg hadde store forventninger til både hotell og sted.

Vi kom til Marstrand i regn, men hadde heldigvis fint vær resten av helga. Deilig å bo langs bryggekanten, nyte av sjøliv og vakker natur. Vi hadde betalt ganske mye ekstra for hotellbalkong, og kom på den nye delen. Her er det brukt grove materialer som betong, og rommet fremstod moderne, men veldig upraktisk. To store tunge stoler står i rommet, vendt ut så man har utsikt ut over sjøen, men et par stoler på balkongen hadde også gjort seg. Badet har toalett/dusj, mens vasken er plassert rett bak senga (som forøvrig var god). Ikke så praktisk på natten, når man for eksempel må opp på do. Ingen skap å legge klær i, bare knagger og noen få hyller. Det stod at det skulle være vannkoker på rommet, hos oss lå det noen teposer, men både kopper og vannkoker var fraværende.

Når det gjelder mat hadde vi kjøpt en pakke som inkluderte en 3-retters meny fredag kveld. Jeg har anmeldt Ottos Køk separat, men vi var meget fornøyde med middagen. Frokosten var også meget god. Mye å velge i, fint presentert og variert. Vi brukte også hotellets SPA. Området er ikke så stort, men veldig fint lagt opp med behandlingsavdeling, og SPA område både ute og inne. Et lite minus for å ha leid ut badstuen i sjøen til privat selskap, mens andre får tildelt badetid i samme tidsrom. En stor treningsavdeling finnes også, her burde det vært små håndduker tilgjengelig.

Generelt sett er Marstrand Havshotell et sted jeg gjerne kommer tilbake til, ikke minst på grunn av plasseringen. Jeg synes det allikevel er løsninger som burde vært annerledes, for at dette skal fungere optimalt. Hadde de nye rommene vært mer utarbeidet praktisk, ville hotellet helt klart fått bedre karakter.

Når det gjelder service og personal opplevde vi alle som veldig hyggelige. Litt uklarheter i forhold til vår booking i resepsjonen, men ellers bra.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, LineH79