Trenger oppgraderinger.

Badeland var bra, men begynner å bli noe slitt på skifterom og dusjer. Ungene koste seg masse. Vi... les mer

Anmeldt 2. august 2021
lisshegebj
Mo i Rana, Norge
Greit men gammelt

Anmeldt 15. august 2019
urgent78
Kristiansand, Norge

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Er du Norsk ! Må du gå til der du skal spise og betale med kort .på appen kunne du bare bruke swish, det samme som Vips i Norge . 2t ventet vi på maten ..da bestilte vi kl 12 .
Badelandet var stapp fult ! Men tivoli hadde begrensninger .Parkens toalett grisete .Men de som jobbet der gjorde jobben sin og var vennlige .

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 533stinel
Anmeldt 15. august 2019 via mobile enheter

Vi hadde 2 dager her, en i Tivoliet og en i badeland. Tivoliet var litt lite, med noen få Berg og dalbane ungene ville ta. Til gjengjeld tok vi disse flere ganger. Badelandet var veldig ok, greit lagt opp, og vi stod veldig lite i kø. Vi fikk prøvd alle skliene og de var gøye.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, urgent78
Anmeldt 11. august 2019

En dag med litt regnvær er en perfekt dag å besøke skara sommerland
God kaffe , hyggelig ungdom
Men ta med niste for maten er ikke bra
Kald , rå hamburger og kylling
Pisslunket pommes frites og kald kebab

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Torgeir K
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Har vært i både Djurs og Fårup i Danmark fra før, og desverre kan ikke denne parken måle seg med dem. Barna våre er 9 og 11, hvor den ene har et handikap. Synes ikke denne parken er like bra tilrettelagt for personer som trenger tilrettelegging som de to førnevnte parkene. I tillegg er skillet mellom badeparken og fornøyelsesparken altfor dårlig med tanke på hygiene; det var både voksne og barn med våte badeklær som kjørte karuseller. Slik var det ikke i Fårup- til sammenligning. Der måtte man skifte om dersom man forlot badeparken. Servicen var heller ikke imponerende ved restaurant Malibu. Ungdommene som jobbet der var ikke synkroniserte på hvem som gjorde hva og det oppstod derfor noe dårlig service pga det. Jeg er desverre ikke imponert...

Dato for opplevelse: juli 2019
2  Takk, 186monicaj
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Et sommerland som er gøy for barna, slitsomt for voksne... som andre parker tilbyr de mye junk mat og det florerer med sukker, noe jeg synes er en uting. Det beste er å ta med noe selv. Masse variasjon i både vann park og resten av parken, tilpasset alle aldre. Noe som er veldig bra.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Ina J