Expedia.comUSD 118
Orbitz.comUSD 118
Trip.comUSD 127
Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Dato for oppholdet: mai 2021
Robin Azad, Guest Services / Front Office på Comfort Hotel Kista, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juni 2021

Anmeldt 2. september 2020 via mobile enheter

Dato for oppholdet: september 2020
Sam Radstake, General Manager på Comfort Hotel Kista, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2020

Anmeldt 5. mars 2020

Dato for oppholdet: april 2019
Sam_Radstake, General Manager på Comfort Hotel Kista, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mars 2020

Anmeldt 13. februar 2020

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Sam_Radstake, General Manager på Comfort Hotel Kista, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. februar 2020

Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

Dato for oppholdet: februar 2020