Comfort Hotels
TripadvisorUSD 103
Anmeldt 4 uker siden

Dato for oppholdet: november 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Robin Azad, Guest Services / Front Office på Comfort Hotel Kista, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Anmeldt 8. september 2022 via mobile enheter

Romtips: Bring your own pillow if you want a good nights sleep
Dato for oppholdet: september 2022
Robin Azad, Guest Services / Front Office på Comfort Hotel Kista, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2022

Anmeldt 11. august 2022

Dato for oppholdet: mars 2022
Robin Azad, Guest Services / Front Office på Comfort Hotel Kista, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2022

Anmeldt 11. juli 2022

Dato for oppholdet: juni 2022
Robin Azad, Guest Services / Front Office på Comfort Hotel Kista, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2022

Anmeldt 20. juni 2022

Dato for oppholdet: juni 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Robin Azad, Guest Services / Front Office på Comfort Hotel Kista, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2022