Strawberry Hotels
kr 1 264
Fullt refunderbart før søn. 3. mar.
kr 1 176
Frokost inkludert
kr 1 177
Frokost inkludert
Bli belønnet med One Key
Anmeldt 1. september 2023

Dato for oppholdet: august 2023
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Comfort Crew, Guest Services / Front Office på Comfort Hotel Kista, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2023

Anmeldt 16. august 2023 via mobile enheter

Romtips: Beware of the cold air conditioning with no option to switch off
Dato for oppholdet: august 2023
Comfort Crew, Guest Services / Front Office på Comfort Hotel Kista, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2023

Anmeldt 10. juli 2023

Dato for oppholdet: juli 2023
Comfort Crew, Guest Services / Front Office på Comfort Hotel Kista, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2023

Anmeldt 22. januar 2023

Dato for oppholdet: desember 2022

Anmeldt 7. november 2022

Dato for oppholdet: november 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Robin Azad, Guest Services / Front Office på Comfort Hotel Kista, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. november 2022