ZenHotels.com
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Overnattet 1 natt. Hyggelig rom med veldig god seng som jeg sov veldig godt i. Stilig lobby og fantastisk frokost med stort utvalg! Veldig god stemning på hele hotellet, og hyggelig betjening. Anbefales!

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, 166ineb
robinazad, Front Office Manager på Comfort Hotel Kista, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Kära gäst,

Tack för att du delar med dig av din vistelse hos oss! Vi är självklart väldigt glada över att du trivdes här på Comfort Hotel Kista och hoppas du får möjlighet att återkomma inom en snar framtid.

Vänliga hälsningar,

Robin

Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Dato for oppholdet: mai 2021
Robin Azad, Guest Services / Front Office på Comfort Hotel Kista, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juni 2021

Anmeldt 2. september 2020 via mobile enheter

Dato for oppholdet: september 2020
Sam Radstake, General Manager på Comfort Hotel Kista, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2020

Anmeldt 5. mars 2020

Dato for oppholdet: april 2019
Sam_Radstake, General Manager på Comfort Hotel Kista, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mars 2020

Anmeldt 13. februar 2020

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Sam_Radstake, General Manager på Comfort Hotel Kista, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. februar 2020