Expedia.comUSD 109
Orbitz.comUSD 109
FindHotelUSD 110
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Overnattet 1 natt. Hyggelig rom med veldig god seng som jeg sov veldig godt i. Stilig lobby og fantastisk frokost med stort utvalg! Veldig god stemning på hele hotellet, og hyggelig betjening. Anbefales!

Dato for oppholdet: november 2018
2  Takk, 166ineb
robinazad, Front Office Manager på Comfort Hotel Kista, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Kära gäst,

Tack för att du delar med dig av din vistelse hos oss! Vi är självklart väldigt glada över att du trivdes här på Comfort Hotel Kista och hoppas du får möjlighet att återkomma inom en snar framtid.

Vänliga hälsningar,

Robin

Anmeldt 3 uker siden

Dato for oppholdet: juni 2022
Anmeldt 20. juni 2022

Dato for oppholdet: juni 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Robin Azad, Guest Services / Front Office på Comfort Hotel Kista, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2022

Anmeldt 30. mars 2022

Dato for oppholdet: mars 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Robin Azad, Guest Services / Front Office på Comfort Hotel Kista, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mars 2022

Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Dato for oppholdet: mai 2021
Robin Azad, Guest Services / Front Office på Comfort Hotel Kista, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juni 2021