Priceline
eDreamsUSD 249
FindHotel
Agoda.comUSD 249
Anmeldt 16. juli 2020

Nydelig beliggenhet og bra rom. Dette ble dessverre ødelagt av alt for lang venting på maten (som var god da den endelig kom). Det var tomt for kaffe etter middagen..... Frokosten ble servert som «pekebuffet», og stengte allerede kl 0930 i fellesferien, noe som resulterte i lang kø rundt kl 0900. Det var tomt for både bacon og blåbæryoghurt. Eggerøren var «vannete» og loffen tørr.. Det ble en lite vellykket frokost, og vi satt raskt kursen et annet sted

Takk, 482grye
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Vakkert beliggende sted, hadde været vært bedre hadde nytt uteområdene som var veldig fine. Middagen holdt ikke mål, steinbit som var lite god ssv fryst og eggerøre til frokost som var stekt helt tørr

Takk, KjellF_12
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 12 stykker til middag på en ukedag
Det var ikke mye folk i restauranten, men noen var det.
Raske og hyggelige kelnere tok oss godt imot.
Dagens 3 retter som var Gulrotsuppe, steinbit og karamellpudding til dessert ble valgt av flere.
Første rett kom ganske fort, men den viste seg og ikke være varm nok.
Når så hovedretten kom var det slik at alle rettene var kalde
11 av 12 retter i retur til kjøkkenet.
Så etter ytterligere 45 minutter kommaten på nytt.
Denne gangen varm og nydelig
Ikke noe å utsette på selve maten, men noe rusk i maskineriet på kjøkkenet her altså
Deserten var nydelig
Veldig hyggelig sted med god service
Vi fikk kompensasjon for den litt uheldige opplevelsen

Takk, MOWOG1965
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Vi ønsket oss et rom med fjordutsikt, og erfaringsmessig pleier det da å handle om et lite "fjordgløtt". Rosendal Fjordhotel ga oss valuta for pengene med en utsikt fra rommet vi sjelden har sett! Flott sted som leverer til fulle! Svært hyggelig vertskap som uten anstrengelse fikk oss til å føle oss som hjemme. Vi kommer gjerne igjen og anbefaler stedet til andre

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, unnif360
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Hotellet ligger et steinkast utenfor Rosendal sentrum i en flott opparbeidet hage. Vi fikk en strålende mottakelse i resepsjonen av en hyggelig dame. Rommet vårt vendte ut mot fjorden, så utsikten var formidabel. Rommet var stort og lyst, med behagelig seng. Vi var så heldige at vi kunne sitte utendørs til sent på kveld, helt nede ved fjorden. Stor og romslig frokostrestaurant, med en velfylt buffer. En god hotellopplevelse.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Hellebor