Priceline
eDreamsUSD 249
ZenHotels.com
Agoda.comUSD 248
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig hotell, rent og rett ved fjorden. Nydelig utsikt og beliggenhet, flere muligheter for gåturer. Men jeg ville gått et annet sted for å spise. Vi bestilte salat med kylling og mango til lunsj. Sa i fra om at mangoen var frossen og fikk beskjed om at det var meningen at den skulle være kald. Til middag fikk vi servert steinbit. Fisken var kald når den kom, og tilbehøret så ut til å være fra en frossenpose. Vi hadde gledet oss til karamellpudding til dessert, men denne var en skuffelse, fullstendig smakløs. Kunne lagd bedre selv.. som andre har påpekt stengte frokosten tidlig, så det var lang kø i 9-tiden.

1  Takk, sojosss
Anmeldt 16. juli 2020

Nydelig beliggenhet og bra rom. Dette ble dessverre ødelagt av alt for lang venting på maten (som var god da den endelig kom). Det var tomt for kaffe etter middagen..... Frokosten ble servert som «pekebuffet», og stengte allerede kl 0930 i fellesferien, noe som resulterte i lang kø rundt kl 0900. Det var tomt for både bacon og blåbæryoghurt. Eggerøren var «vannete» og loffen tørr.. Det ble en lite vellykket frokost, og vi satt raskt kursen et annet sted

Takk, 482grye
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Vakkert beliggende sted, hadde været vært bedre hadde nytt uteområdene som var veldig fine. Middagen holdt ikke mål, steinbit som var lite god ssv fryst og eggerøre til frokost som var stekt helt tørr

Takk, KjellF_12
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 12 stykker til middag på en ukedag
Det var ikke mye folk i restauranten, men noen var det.
Raske og hyggelige kelnere tok oss godt imot.
Dagens 3 retter som var Gulrotsuppe, steinbit og karamellpudding til dessert ble valgt av flere.
Første rett kom ganske fort, men den viste seg og ikke være varm nok.
Når så hovedretten kom var det slik at alle rettene var kalde
11 av 12 retter i retur til kjøkkenet.
Så etter ytterligere 45 minutter kommaten på nytt.
Denne gangen varm og nydelig
Ikke noe å utsette på selve maten, men noe rusk i maskineriet på kjøkkenet her altså
Deserten var nydelig
Veldig hyggelig sted med god service
Vi fikk kompensasjon for den litt uheldige opplevelsen

Takk, MOWOG1965
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Vi ønsket oss et rom med fjordutsikt, og erfaringsmessig pleier det da å handle om et lite "fjordgløtt". Rosendal Fjordhotel ga oss valuta for pengene med en utsikt fra rommet vi sjelden har sett! Flott sted som leverer til fulle! Svært hyggelig vertskap som uten anstrengelse fikk oss til å føle oss som hjemme. Vi kommer gjerne igjen og anbefaler stedet til andre

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, unnif360