Bli belønnet med One Key
    kr 3 327
  • Hotels.com
0.0 km fra Rosendal Fjordhotel
Gratis parkering
Easy access to the room from outside
Tripadvisor
54.4 km fra Rosendal Fjordhotel
Restaurant
Se flere hoteller i Rosendal
Anmeldt 29. juli 2020

Grunnet korona fikk vi ikke forsyne oss selv til frokost. Det ble noe kø men veldig trygt å vite at det kun er personalet som har tatt i redskapene.
Rommet var stort, større enn tradisjonelle hotell. God seng.
Prisen er i stiveste laget.
Det kom lys igjennom gardinene.
Fant ikke noe å regulere temperaturen på badet med. Litt i varmeste laget.

Takk, MammaTB
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Rommet i sidefløyen var lite, men fint og nytt. Praktisk å kunne parkere bilen like ved inngangen til rommet. Veldig serviceinnstilt og vennlig betjening. Behagelige senger og fint bad. Middagen var helt ok, men de har lite utvalg av retter (kun to hovedretter å velge mellom). Frokost var dessverre det som trakk mye ned. Utvalget var bra, men når både brødet og eggerøren var tørr slet vi med å få den ned rett og slett. Ble ikke mett, og klarte ikke å spise mer. Kjære hotell: ikke la oppskåret brød stå ute i timesvis, det blir helt uspiselig etter hvert. Et lite pluss for sprøtt bacon og god røkelaks.

Takk, k-broz-traveller
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Kjedeleg 80-tals interiør, men super service, god mat og flott beliggenhet. Nydeleg ved sjøen, men det kunne ha vore betre høve til å bada, t.d. Frå badebrygge eller stige. Effektiv og god frukost til tross for smittevernet.

Takk, 660akselm
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig hotell, rent og rett ved fjorden. Nydelig utsikt og beliggenhet, flere muligheter for gåturer. Men jeg ville gått et annet sted for å spise. Vi bestilte salat med kylling og mango til lunsj. Sa i fra om at mangoen var frossen og fikk beskjed om at det var meningen at den skulle være kald. Til middag fikk vi servert steinbit. Fisken var kald når den kom, og tilbehøret så ut til å være fra en frossenpose. Vi hadde gledet oss til karamellpudding til dessert, men denne var en skuffelse, fullstendig smakløs. Kunne lagd bedre selv.. som andre har påpekt stengte frokosten tidlig, så det var lang kø i 9-tiden.

2  Takk, sojosss
Anmeldt 16. juli 2020

Nydelig beliggenhet og bra rom. Dette ble dessverre ødelagt av alt for lang venting på maten (som var god da den endelig kom). Det var tomt for kaffe etter middagen..... Frokosten ble servert som «pekebuffet», og stengte allerede kl 0930 i fellesferien, noe som resulterte i lang kø rundt kl 0900. Det var tomt for både bacon og blåbæryoghurt. Eggerøren var «vannete» og loffen tørr.. Det ble en lite vellykket frokost, og vi satt raskt kursen et annet sted

Takk, 482grye