eDreamsUSD 262
Agoda.comUSD 261
TripadvisorUSD 261
ZenHotels.com
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Noe mer Fjordhotell finner du ikke. Husk å reservere rom MED fjordutsikt, bedre skal du lete lenge etter! Maten var bra og betjeningen meget hyggelig. Litt få folk på jobb lørdag, med et par store selskap gjør at absolutt toppscore mangler.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, V4633ZQjohnb
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Siste stopp på veien hjem, ble lunch på Rosendal Fjordhotell. I det fine været valgte vi å sitte ute i Hagen. Vi ble straks møtt av et hyggelig personale med meny. Vi bestilte en kyllingsalat. Den var smakfull og god. Vi betalte kr 540,- for to rettene. Kan anbefales.

2  Takk, AndersZorn
Anmeldt 29. juli 2020

Grunnet korona fikk vi ikke forsyne oss selv til frokost. Det ble noe kø men veldig trygt å vite at det kun er personalet som har tatt i redskapene.
Rommet var stort, større enn tradisjonelle hotell. God seng.
Prisen er i stiveste laget.
Det kom lys igjennom gardinene.
Fant ikke noe å regulere temperaturen på badet med. Litt i varmeste laget.

Takk, MammaTB
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Rommet i sidefløyen var lite, men fint og nytt. Praktisk å kunne parkere bilen like ved inngangen til rommet. Veldig serviceinnstilt og vennlig betjening. Behagelige senger og fint bad. Middagen var helt ok, men de har lite utvalg av retter (kun to hovedretter å velge mellom). Frokost var dessverre det som trakk mye ned. Utvalget var bra, men når både brødet og eggerøren var tørr slet vi med å få den ned rett og slett. Ble ikke mett, og klarte ikke å spise mer. Kjære hotell: ikke la oppskåret brød stå ute i timesvis, det blir helt uspiselig etter hvert. Et lite pluss for sprøtt bacon og god røkelaks.

Takk, k-broz-traveller
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Kjedeleg 80-tals interiør, men super service, god mat og flott beliggenhet. Nydeleg ved sjøen, men det kunne ha vore betre høve til å bada, t.d. Frå badebrygge eller stige. Effektiv og god frukost til tross for smittevernet.

Takk, 660akselm