FindHotelUSD 236
EtripUSD 236
Agoda.comUSD 236
TripadvisorUSD 235
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Dette må være Norges mest overprisede hotell. Maten har tidligere vært veldig god, og spesielt fiskesuppen. Årets suppe var dessverre en stor skuffelse, så her må kjøkkensjefen finne frem den gamle oppskriften. Hotellet ligger vakkert til, men potensialet er dessverre ikke tatt ut.

Romtips: Be om rom med sjøutsikt. Om disse ikke er ledige, styr unna dette hotellet.
1  Takk, Knut F
Anmeldt 29. september 2020

Rom i anneks til den nette sum av kr 1800,- - et minirom med utsikt til parkeringsplass. MIddag måtte forhåndsbestilles, dagens treretters.

Ved ankomst i matsalen (fortjener ikke betegnelse restaurant) - fløy personalet veggimellom som forvirrede høns og hadde ikke kontroll på ankommende gjester, bordplassering eller hvem som ville bestille, hvem som hadde fått hva eller noe som helst.

Forrett skulle være soppsuppe - som viser seg å være microbølgeoppvarmet posesuppe. Hovedrett - fårefilet - serveres oppskåret - iskald - ved klage går det ennå 15 minutter før det serveres en ihjelkokt svinefilet - varm, men så kokt (kun brunet, ikke stekt) at kjøttfibrene faller fra hverandre, og totalt smakløst kjøtt. Det minner om forsøk på sous-vide som har gått galt.

Desserten var på menyen Pavlova - men bestod av en ubestemmelig søt masse som lignet på halvstiv, ustekt marengs toppet med Piano vaniljekrem. Måltidet var direkte motbydelig. Når man så topper det med å presentere en regning på kr 475,- pr. person er dette direkte skammelig.

Frokost dagen etter var 'pekebuffet' med tydelige begrensinger på antall egg man fikk osv. Én skje eggerøre og ett kokt egg, to sneier kokt skinke.

I det hele tatt var oppholdet på Rosendal Fjrodhotel noe av det verste vi har opplevd, både med hensyn til rom, mat og service. Dette er et etablissement vi ALDRI kommer til å besøke igjen. Overpriset til det vanvittige og den verste matopplevelsen vi noen gang har fått.

Takk, jan ole s
Anmeldt 16. september 2020 via mobile enheter

Ingenting å si om utsikten, men for 2300kroner kan en forventer mere enn blandingsbatterier fra 70 tallet, dusjforheng som klistrer seg på kroppen og teppebelegg fra den tiden det var moderne. Og om du ønsker å bruke gratis wifi bør du avsette litt ekstra tid, 5mbps er en opplevelse som ikke alle husker lenger.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, meinerthasselvika
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Rosendal Fjordhotell som base for to flotte fjellturar, Melderskin (1429) og Malmangernuten (890) var perfekt! Kjempegod frukost og nisteservice! Svært smittevernbevisst personale med topp rutinar. Gode senger, roleg sjøside. Og middagen med stekt ishavsrøye og kapers, og med kirsebær og vaniljeis til dessert! Terningkast 6.
Og ekstraservice med sein utsjekk sånn at me kunne setja oss nydusja i bilen etter turen til Malmangernuten i dag, var heilt super. Tusen takk til sjefen i resepsjonen. Og takk til resten av personalet. Hotell i særklasse!

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, Toredador16
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Noe mer Fjordhotell finner du ikke. Husk å reservere rom MED fjordutsikt, bedre skal du lete lenge etter! Maten var bra og betjeningen meget hyggelig. Litt få folk på jobb lørdag, med et par store selskap gjør at absolutt toppscore mangler.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, V4633ZQjohnb