“God mat ”
Anmeldelse av Elins Matgleder

Elins Matgleder
Vurdert som nr. 5 av 9 Restauranter i Rosendal
Beskrivelse: Familievenleg restaurant og café med øl og vinrett. Restaurant Fiolen og Café Hylleblomen ligg vegg i vegg, sentralt i Skålagato i Rosendal.
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Kjempe god mat og service. Kan virkelig anbefales. Kommer heilt sikkert tilbake. Helsing 3 på tur. :-)

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Arsenalbomlo

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Leste her at det kom til å ta litt tid før maten kom, men at servicen skulle gjøre opp for dette. Vi ble verken møtt med velkommen eller takk for besøket. Sto en stund å ventet på bord da det både var fullt og en del bord som ikke var ordnet. Fikk så et bord midt i restauranten. Var nok noe uheldig for restauranten at det var en del barn i lokalet, vi opplevde dette som mye mye støy og slitsomt da de løp rundt bordet vårt gjennom måltidet. Maten var helt ok, noe overpriset.

5  Takk, marteid
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Svært god service og oppfølging av unge servitører som virkelig kunne sitt fag. Vi var 13 stk og ble svært godt tatt imot og alle var veldig fornøyde med maten (lunsj)

Bengt og Jannicke

1  Takk, jannickeb634
GeirEnes, Eier på Elins Matgleder, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Velkommen innom ein annan gong.

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe god mat, og utrolig hyggelig betjening. Fikk maten raskt!☺️ perfekt for både en lunsj eller en mer mettende middag.

Takk, IdaNess

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Velkommen innom ein annan gong.

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Svært god mat - Angus burger topp klasse

Hyggelig og hjelpsom betjening med godr fokus på Corona tiltakene

Takk, 390arnes
GeirEnes, Owner på Elins Matgleder, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2020

Takk for fin tilbakemelding.
Velkommen tilbake :-)

Reisende som så på Elins Matgleder, så også på

Rosendal, Kvinnherad

Har du vært i Elins Matgleder? Del dine erfaringer!