“Anbefales”
Anmeldelse av Elins Matgleder

Elins Matgleder
Vurdert som nr. 5 av 9 Restauranter i Rosendal
Beskrivelse: Familievenleg restaurant og café med øl og vinrett. Restaurant Fiolen og Café Hylleblomen ligg vegg i vegg, sentralt i Skålagato i Rosendal.
Anmeldt 12. august 2021

Fantastisk mat, atmosfære og veldig hyggelig service. Bestillte fjøl med tapes og fjøl med kylling. Veldig god mat

Takk, Trail46598
GeirEnes, Owner på Elins Matgleder, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Takk for fin tilbakemelding. Velkommen tilbake ved eit anna høve.

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Vi var 8stk her idag som fikk tildelt bord og meny, og får beskjed om å bestille i kassen - så kommer vi dit og da får beskjed om at de har stengt matserveringen for de fikk inn en bestilling.
De kunne i det minste tatt bestilling fra de som hadde fått bord.

Utrolig skuffende.

1  Takk, inebeateg
GeirEnes, Owner på Elins Matgleder, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2021

Hei. Denne dagen var me veldig underbemanna på kjøkkenet, og hadde ingen mulighet til å klara å laga mat til alle som kom til restauranten. Me måtte difor avvisa mange av gjestene. Dessverre skjedde det i dette tilfellet ein feil, grunna dårlig kommunikasjon internt, og gruppa dykkar mottok menyar, sjølv om kjøkkenet ikkje hadde kapasitet til meir. Dette er svært beklagelig, og skal sjølvsagt ikkje skje. Me har forståelse for at dette var skuffande, men det hadde heller ikkje vore noko god løysing om me hadde teke imot bestilling frå dåke og ikkje klarte å levera maten innan rimeleg tid. Teamet vårt er slitne etter ein travel sommar, med lange dagar og manglande personell, og gjorde i dette tilfellet ein feil. Me kan ikkje anna enn å beklaga det som skjedde.

Anmeldt 18. juli 2021

Vi syntes det var et hyggelig sted å spise med utsikt til livet i byen.
Meget hyggelig betjening..
Vi var ikke spesielt sultne så bestilte Fish & Chips. Beklageligvis hadde Chipsen en sterk bismak så kanskje fritert i gammel olje. Fisken var til de grader overstekt. "The latter" var mørkebrunt og nesten brent og fisken inni var milt sagt tørr. Så jeg går ut i fra at kokken hadde fri denne kvelden.

2  Takk, 974bjarnea
GeirEnes, Owner på Elins Matgleder, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Hei. Me beklagar at du hadde ei dårlig oppleving med maten du fekk servert. Fish and chips er ein populær rett hos oss, som me har fått mykje gode tilbakemeldingar på. Det har vore ekstremt press på kjøkkenet vårt i juli, og her har det nok skjedd ein feil i tilberedinga. Det var synd at du ikkje meldte frå til oss når du var på restauranten, slik at me kunne fått muligheten til å retta opp i feilen. Me håpar du vil prøva oss igjen ved eit seinare høve, slik at du kan få ei god matoppleving hos oss.

Anmeldt 18. juli 2021

Etter ett mindre vellykket besøk hos en annen restaurant i nærheten gikk vi her.
Fellesferien har slått inn for fult, og det merkes godt på restaurantene i Rosendal.
Alt var litt kaotisk, og det så ut som sjefen hadde dradd inn hele familien sin for å jobbe denne lørdagen.

Da vi kom ble vi møtt av en smilende, hyggelig servitør som fikset oss ett bord.
Da vi skulle bestille i kassen, var det en ny smilende servitør som hjalp oss. Vi ble informert på forhånd om at det var en del ventetid på mat, men for oss, som hadde sittet å vente på naboresturanten i en evighet uten å få så mye som en meny engang, gjorde dette ingenting.

Maten var god. Litt overpriset, men god.
Jeg er ganske sikker på at vegetarburgeren jeg fikk var Liv Laga, noe som forsåvidt er favoritten min, men jeg forventer å få noe jeg ikke kan kjøpe i frysedisken på Kiwi. Ihvertfall til den prisen.

Men til tross kaos, venting og liv laga burger, så var vi glad og fornøyd da vi gikk.

Måten servitørene klarte å holde hodet kaldt i alt dette kaoset, og fortsatte gjøre jobben sin med ett smil gjorde at dette besøket gikk fra 2-4 stjerner. Selv de som så ut som de hadde sin første uke i resturantbransjen.

Jeg vil gjerne tilbake en dag de ikke er så travel, for å se hvordan det egentlig er der.

Takk, Leylaaandersen

Takk for hyggelig tilbakemelding. Juli har vore ekstremt travel for oss. Me håpar du vil koma tilbake for ei god matoppleving ein dag det ikkje er like travelt.

Anmeldt 10. oktober 2020 via mobile enheter

Steder hadde koselig interiør. Serveringen var rotete og maten var kjedelig. Burgeren var ramsalt, pizzaen var understekt.
Prisen stod på ingen måte istil til kvaliteten på maten.
Velg noe annet

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, 645livt

Reisende som så på Elins Matgleder, så også på

Rosendal, Kvinnherad

Har du vært i Elins Matgleder? Del dine erfaringer!