Ulike måter å oppleve Baroniet Rosendal på
fra USD 2 461,15
fra USD 3 967,73
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

For et fantastisk flott sted så godt gjemt! Vi besøkte stedet en nydelig sommerdag og hagen var helt fantastisk flott! Rosene blomstret vakkert! Vi så en film om stedets historie, fikk dessverre ingen omvisning pga. korona, men det var helt i orden. Kafeen tilbød deilig bakst og vi følte at vi var i en annen tid da vi inntok kake og kaffe i drivhuset! Stedet anbefales sterkt! Det MÅ oppleves!

Takk, hannepanneno
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Endelig ble det tid til å besøke dette fantastiske stedet. Desverre var slottet stengt, men en fin film ble vist i avlsgården som en god erstatning. Hage og parkanlegget er vakkert og spennende..orangeriet/kafeen likeså. God mat og drikke samt muligheter for kjøp av gaver.

1  Takk, Lilleba05
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig lite slott med en fantastisk fin hageingen info ang at slottet ikke var åpent nede på parkeringsplassen som var et lite minus! Men ellers anbefaler jeg å besøke slottet

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, nieida83
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Baroniet var mindre enn forventet. Hagen vakkert anlagt med roser og blomsterprakt. Fint å rusle rundt i parken. Slottet var ikke åpent for besøk på grunn av covid 19. Inngangsprisen var derfor satt ned. Parken var vel verdt å besøke.

1  Takk, hennings612
Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Slottet var stengt, og vi hadde stedet så godt som for oss selv. Men, en informativ film og skjermer med flere detaljer fra rommene på slottet, gjorde at en visitt i besøkssenteret erstattet endel av opplevelsen.

Parken var fantastisk og det vil være hyggelig å komme tilbake et "normalt" år.

Dato for opplevelse: juni 2020
2  Takk, JosteinJ