Dagstur til Rosendal - Hardangerfjord Express cruise

Ulike måter å oppleve Baroniet Rosendal på
fra USD 3 394,58
fra USD 9 700,00
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Det blir feil å si at dette er dårlig, men ut ifra hva man forventer seg ble dette en stor skuffelse. Selve slottet var på ingen måte imponerende og fine hager kan man se andre studer uten at man må betale 100 kr/pers. Denne severdigheten ville jeg styrt klar av og heller brukt tiden på eksempelvis Fjellhaugvatn som virkelig er en opplevelse.

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, WikeM
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Et flott parkanlegg som hadde både sol og skygge. Vakre roser men ellers mange andre planter, grønnsaker og urter. Rent og ryddig overalt. Et selvsagt must når man er i Rosendal

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Indiana_nr1Jones
Anmeldt 16. mai 2021 via mobile enheter

Rolig og fint hageanlegg med flotte trær og mange rosebed og andre bed. Dessverre var vi dor tidlig på året til å oppleve full flor men interessant film om stedet ble vist

Dato for opplevelse: april 2021
Takk, 580karib
Anmeldt 10. oktober 2020 via mobile enheter

Baroniet var stengt, men hygget oss i hagen. Høstfarger var kommet, og fortsatt noen roser å lukte på i hagen

Dato for opplevelse: oktober 2020
Takk, 645livt
Anmeldt 3. september 2020 via mobile enheter

Gleder meg hvert år til vårt årlige besøk her. Nydelig plass i majestetiske omgivelser. Treffer en rosehagen i full blomstring er det Max uttelling. Utrolig mange flotte roser som dufter om kapp og heder

Dato for opplevelse: august 2020
2  Takk, Tone Ragnhild R