“Nydelig sjømat servert av særdeles hyggelige og kunnskapsrike mennesker!”
Anmeldelse av Gjøa Sjømat

Gjøa Sjømat
Vurdert som nr. 2 av 9 Restauranter i Rosendal
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Dette er en nyåpnet perle i Rosendal. Vi har aldri smakt bedre fish and chips hverken i inn- eller utland. Forretten med kamskjell var utsøkt og delikat anrettet. Desserten smakte himmelsk. Hvitvin «Baron de ley» fra Spania var det perfekte følge. Hele måltidet var en kulinarisk nytelse. Betjeningen må bare fremheves. Smilende og kunnskapsrike mennesker som trakterte sine kunder etter alle kunstens regler. Her har mange restauranter mye å lære. Gjøa sjømat i vakre Rosendal anbefales på det varmeste! Her kommer vi garantert tilbake.

1  Takk, Arild99

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Andre besøk av Gjøa. God mat, men merkelig nok mye mindre porsjoner denne gangen enn ved forrige besøk.
Mange ‘nybegynnerfeil’ både fra servitører og kjøkken, men med litt opplæring og erfaring kan det bli bra.
Lang venting, servering av maten til ulik tid og generelt lite oppfølging trekker ned, gode råvarer og tilbereding av fisken og skalldyr trekker opp.

Takk, Josbjo
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Har spist her flere ganger og har fått nydelig sjømat hver gang.Rene «sydenstemningen» på terrassen. Anbefales!

Takk, Kristin22
Anmeldt 26. juni 2021

Veldig god mat og service. Store reker og god krabbe! Gode porsjoner og rein og fin restaurant. Alle 9 var fornøgde.

Takk, annasB9721QW
Anmeldt 13. juni 2021 via mobile enheter

Tusen takk for en fantastisk god fiskesuppe med nydelig sjømat! Tusen takk også til flott personal. Eg gleder meg allerede til neste besøk

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Sightsee55537148907

Reisende som så på Gjøa Sjømat, så også på

Rosendal, Kvinnherad

Har du vært i Gjøa Sjømat? Del dine erfaringer!