“Fantastisk sjømat ”
Anmeldelse av Gjøa Sjømat

Gjøa Sjømat
Vurdert som nr. 1 av 9 Restauranter i Rosendal
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk sjømat med de beste råvarer. Gravlaksen var spesielt god, og vi hadde en fantastisk steinbit til hovedrett. Hyggelig betjening og topp service!

Takk, roaldf2017

2024 av 37 anmeldelser

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi valgte dagens fisk, det var steinbit med pastinakk og sellerirotkrem. Til dette hadde vi en aldeles nydelig Cablis. Denne restauranten er virkelig å anbefale

Takk, 557kariannef
Anmeldt 17. juli 2021

Da vi kom ble vi møtt av en forundret servitør, som pekte oss i retning av ett ledig bord. Vi satt oss ned og venter. Etter 15 min med venting, og forsøk på å få øyekontakt med servitørene gikk til slutt samboer bort for å hente menyene til oss. Etter ytterlige 10-15 min med null kontakt med noen av de 4 servitørene som var på jobb sto valget mellom å knipse for kontakt, eller å gå. Vi valgte det siste.
Om maten er god, det fikk vi aldri vite, det vi vet, er at her kommer vi ikke tilbake.

3  Takk, Leylaaandersen
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Dette er en nyåpnet perle i Rosendal. Vi har aldri smakt bedre fish and chips hverken i inn- eller utland. Forretten med kamskjell var utsøkt og delikat anrettet. Desserten smakte himmelsk. Hvitvin «Baron de ley» fra Spania var det perfekte følge. Hele måltidet var en kulinarisk nytelse. Betjeningen må bare fremheves. Smilende og kunnskapsrike mennesker som trakterte sine kunder etter alle kunstens regler. Her har mange restauranter mye å lære. Gjøa sjømat i vakre Rosendal anbefales på det varmeste! Her kommer vi garantert tilbake.

1  Takk, Arild99
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Andre besøk av Gjøa. God mat, men merkelig nok mye mindre porsjoner denne gangen enn ved forrige besøk.
Mange ‘nybegynnerfeil’ både fra servitører og kjøkken, men med litt opplæring og erfaring kan det bli bra.
Lang venting, servering av maten til ulik tid og generelt lite oppfølging trekker ned, gode råvarer og tilbereding av fisken og skalldyr trekker opp.

Takk, Josbjo

Reisende som så på Gjøa Sjømat, så også på

Rosendal, Kvinnherad

Har du vært i Gjøa Sjømat? Del dine erfaringer!