“Tipp topp tommel opp🤩”
Anmeldelse av Gjøa Sjømat

Gjøa Sjømat
Vurdert som nr. 2 av 9 Restauranter i Rosendal
Anmeldt 1. august 2021

Storfamilien tok turen til Gjøa for å feire 1 års bryllupsdag. Nydelig mat og fantastisk service Her skal vi dra igjen og igjen! Store og små dro mett og glad og skjønt enig om at opplevelsen i denne flotte restauranten var en innertier

Takk, ingeborgr652

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Dette restaurantbesøket kunne jeg skrevet en bok om. Var her sammen med min samboer for å feire 3 års dagen vår. Fantastisk mat, men helt absurd dårlig service. Dette er bare den merkeligste restaurantopplevelsen noensinne.

Servitørene har ingen oversikt og vi var vitne til at flere gjester både kom og gikk uten å spise - dette da de sto lenge uten å få hjelp. En familie stod sikkert i en halvtime før de tilslutt satte de seg ned på et bord og hentet menyer selv. I tillegg hintet jeg til servitøren ”ja, det strømmer på med gjester” - da bare uffet hun og sa at hun begynte å kjenne det på kroppen nå. Hun så at de sto der men valgte heller å surre rundt i restauranten uten mål og mening. What? Her e det noe riv ruskende galt. Da de tilslutt fikk hjelp så fikk de beskjed om at kjøkkenet var stengt så de kunne ikke spise der.. dette godtok dem ikke så de fikk tilslutt bestilt.

For vår del fikk vi både bord og mat innen rimelig tid, men dette krevde at vi som kunder måtte være veldig påtrengende og nærmest høylytt for å få oppmerksomhet. Vi fikk blant annet spørsmål om «er det dette dere har bestilt?» når maten kom til bordet. En annen kommentar var om «skal du ikke spise salaten din?», da det lå litt igjen på tallerkenen når jeg var ferdig. Fikk også «forstår meg ikke på folk som spiser ketchup»
Hun her burde fått en opplæring i hva man ikke skal si til gjestene.

Vi satt nær baren, og under middagen gikk et glass med sugerør i bakken rett ved siden av oss. De ble plukket opp og en ung servitør jente spør bartenderen «disse går vel i bosset?» Nei, sier han og rister på hodet, før han oppdager at jeg fikk med meg showet. Da ble han flau, men sugerørene ble satt tilbake på plass likevel. Bare helt utrolig.

Som kunde så begynner man og lure på hva som skjer på bakrommet. Bruker de mat som ikke er spist opp om igjen? Kan jo tenke tanken når de serverer skittene sugerør. Observerte også at flere av kokkene på kjøkkenet gikk i sivile klær - svært uhygienisk etter mitt syn.

5  Takk, X7488WCjohnn
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig, stort rekesmørbrød og kremet fiskesuppe. Glutenfritt brød som i tillegg var ristet. Topp!
Fiskesuppen kunne med fordel ha vært litt mer kremet, men den var så god. Masse hvit og rød fisk og reker og godsaker i.

Takk, Jet65524695302
Anmeldt 27. juli 2021

Det er den beste middagen jeg har spist . Helt fantastiske smaker på den steinbitt middagen. Å helt fantastisk bevertning . Blid og hyggel kar ❤

Takk, unniv2021
Anmeldt 26. juli 2021

Besøkte restauranten ikke lenge etter at de hadde åpnet. Ble mottatt av hyggelig betjening og henvist til bord som vi hadde bestilt.
Spiste kamskjell til forrett og vi delte oss når vi valgte hovedrett. Alle var svært fornøyd med mate og service. God vinanbefaling.

Takk, Jarel B

Reisende som så på Gjøa Sjømat, så også på

Rosendal, Kvinnherad

Har du vært i Gjøa Sjømat? Del dine erfaringer!