“Anbefales 👍”
Anmeldelse av Gjøa Sjømat

Gjøa Sjømat
Vurdert som nr. 1 av 9 Restauranter i Rosendal
Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

Stakk innom for en kjapp middag..
Valgte blåskjell, og det var virkelig ett godt måltid. Maten kom kjapt på bordet.
Servicen var enestående, ble servert av en hyggelig og blid servitør.
Skal tilbake, og da håper vi det er tid til å sjekke hovedretter også.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Reidar M

Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Godt utvalg av fiskeretter på menyen uten noe «jåleri». Vi valgte dagens fisk og var så heldig at vi fikk steinbit med selleripure, brekkbønner, gulrøtter og stekte småpoteter. Det smakte nydelig! Prisen var det heller ikke noe å si på.

Takk, Janicke S
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Dette stedet kan virkelig anbefales. Vi spurte en av servitørene hva hun anbefalte og hun kom med en tydelig og begrunner anbefaling. Vi gikk for fish & ships, som var en meget god anbefaling. Stedet ligger rett på utsiden av «sentrum», i gangavstand.

Takk, WikeM
Anmeldt 1. august 2021

Storfamilien tok turen til Gjøa for å feire 1 års bryllupsdag. Nydelig mat og fantastisk service Her skal vi dra igjen og igjen! Store og små dro mett og glad og skjønt enig om at opplevelsen i denne flotte restauranten var en innertier

Takk, ingeborgr652
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Dette restaurantbesøket kunne jeg skrevet en bok om. Var her sammen med min samboer for å feire 3 års dagen vår. Fantastisk mat, men helt absurd dårlig service. Dette er bare den merkeligste restaurantopplevelsen noensinne.

Servitørene har ingen oversikt og vi var vitne til at flere gjester både kom og gikk uten å spise - dette da de sto lenge uten å få hjelp. En familie stod sikkert i en halvtime før de tilslutt satte de seg ned på et bord og hentet menyer selv. I tillegg hintet jeg til servitøren ”ja, det strømmer på med gjester” - da bare uffet hun og sa at hun begynte å kjenne det på kroppen nå. Hun så at de sto der men valgte heller å surre rundt i restauranten uten mål og mening. What? Her e det noe riv ruskende galt. Da de tilslutt fikk hjelp så fikk de beskjed om at kjøkkenet var stengt så de kunne ikke spise der.. dette godtok dem ikke så de fikk tilslutt bestilt.

For vår del fikk vi både bord og mat innen rimelig tid, men dette krevde at vi som kunder måtte være veldig påtrengende og nærmest høylytt for å få oppmerksomhet. Vi fikk blant annet spørsmål om «er det dette dere har bestilt?» når maten kom til bordet. En annen kommentar var om «skal du ikke spise salaten din?», da det lå litt igjen på tallerkenen når jeg var ferdig. Fikk også «forstår meg ikke på folk som spiser ketchup»
Hun her burde fått en opplæring i hva man ikke skal si til gjestene.

Vi satt nær baren, og under middagen gikk et glass med sugerør i bakken rett ved siden av oss. De ble plukket opp og en ung servitør jente spør bartenderen «disse går vel i bosset?» Nei, sier han og rister på hodet, før han oppdager at jeg fikk med meg showet. Da ble han flau, men sugerørene ble satt tilbake på plass likevel. Bare helt utrolig.

Som kunde så begynner man og lure på hva som skjer på bakrommet. Bruker de mat som ikke er spist opp om igjen? Kan jo tenke tanken når de serverer skittene sugerør. Observerte også at flere av kokkene på kjøkkenet gikk i sivile klær - svært uhygienisk etter mitt syn.

5  Takk, X7488WCjohnn

Reisende som så på Gjøa Sjømat, så også på

Rosendal, Kvinnherad

Har du vært i Gjøa Sjømat? Del dine erfaringer!