“Dårlig service”
Anmeldelse av Gjøa Sjømat

Gjøa Sjømat
Vurdert som nr. 1 av 12 Restauranter i Rosendal
Anmeldt 30. juni 2023

Bestilte sushi for take away, og fikk bekreftelse på at alt var i orden. Når den skulle hentes fredag, kveld til avtalt tidspunkt, var det ingen sushi. Det kom heller ingen tilbud for å bøte på skaden. Uprofesjonelt og kan ikke anbefale å benytte tilbudet.

Dato for besøk: juni 2023
Takk, OnAir44873483452
Gjøa Rosendal, Eier på Gjøa Sjømat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2023

Dette beklager vi på det aller sterkeste. Slikt skal ikke skje, og vi kan dessverre kun skylde det på oppstartsproblemer med ny ledelse, som dessverre ikke var tilstede ved utlevering. Jeg ønsker svært gjerne at dere kontakter meg, så skal vi selvsagt bøte på skaden. Vi ønsker selvsagt ikke at våre gjester opplever slikt som dette

Anmeldt 26. juni 2023 via mobile enheter

Reiste til Rosendal kun for å spise på denne restauranten. Det viste seg at spesialrettene og sushi måtte bookes minst 1 dag i forveien... Få fiskeretter på hovedmeny, men greit utvalg på smårettene. Fikk ikke informasjon om dagens middag og kjøpte derfor reke- og krabbetallerken, som egentlig var en spesialrett, men de klarte få til på kort varsel. God kvalitet på alt utenom brødet, men noe kjedelig tilbehør og litt stusselig å få med en liten plast mills majones. Men: god hjemmelaget aioli.

Dato for besøk: juni 2023
Takk, Henriette G
Anmeldt 10. august 2022 via mobile enheter

God mat - blåskjell, sushi og pasta med scampi. Hyggelig servise og god vin. Alt til priser som er helt ok, særlig er vinen ikke overpriset. Anbefales.

Dato for besøk: august 2022
Takk, OnAir22559809911
Anmeldt 10. august 2022 via mobile enheter

Nydelig sjømat. Blåskjell, fisk og sushi. Herlig sider og hvitvin. Deilig å sitte i solen og nyte mat og vin etter en lang fjelltur!

Dato for besøk: august 2022
Takk, 233knuti
Anmeldt 31. juli 2022

Har spist flere ganger på Gjøa, og vert fornøyd med maten,men dagens middagsbesøk var ikke noe å skryte av.Bestillte kremet fiskesuppe som var smakløs og ikke kremet.,uten blåskjell eller hvit fisk som beskrevet i menyen.Til middag hadde vi fish&chips som hadde vert grei nok på et dårlig gatekjøkken,men ikke på en sjømatrestaurant.Fiskefileten var masseprodusert rett fra frysedisken overstekt og tørr,tallerken var overfylt med chips.det som skulle være marinert salat var heller minimal og smakløs.Remulade var det eneste som var godt på denne retten.Vi ventet også veldig lenge på hovedretten etter vi var ferdig med suppen.45 minutter.

Dato for besøk: mai 2022
Takk, Getaway20921

Reisende som så på Gjøa Sjømat, så også på

Rosendal, Kvinnherad

Har du vært i Gjøa Sjømat? Del dine erfaringer!