Travelocity
Orbitz.com
StayForLong
CheapTickets
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Rett å slett en helt vidunderlig opplevelse på et meget flott turisthotell. Anbefales på det sterkeste. Maten er utrolig god og du blir stappmett! Beliggenheten er midt i hjertet av flotte Rosendal og utsikten mot indre havn er helt upåklagelig! Hvis du ens er i nærheten av Rosendal bare MÅ du bo her! Kun et steinkast unna alle begivenheter!

Personalet er imøtekommende og gir gode råd med lokalkunnskap ved spørsmål. Alt er bare supersjarmerende!

Takk for et nydelig besøk!

Takk, OnAir373050
Ove Hillesland, Daglig leder på Rosendal Turisthotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2020

Hei
Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding, det er motiverende for oss som driver et lite hotell på bygda.
Mvh. OveH

Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

I et virus preget Norge ble det Vestlandstur. Første stopp var Rosendal Turisthotell, som både var åpent og så spennende ut. Vi ble hyggelig tatt imot og vi fikk et fint rom med bad, balkong og utsikt over fjorden. Det er rommene på toppen som har egne bad. Ettersom dette var loftet gjorde skråtaket, at en stor mann som meg, hadde problemer enkelte steder. Men, det var pent gjort og kvaliteten god. Savnet riktignok noen flere muligheter til å henge fra seg ting - både på rommet og på badet.

De andre rommene som var bygd på på loftet var noen firkantede kasser, som ikke var noen estetisk nytelse å se på. Men, forfra holdt bygningen stilen, som er forventet av et hotell fra midten av attenhundretallet. Uteområdet var fint og deilig i det fine været. Dagens meny var meget smakfullt tilberedt av hotellets franske kjøkkensjef. I tillegg var frokosten god. Service og gjestfrihet bidro også til at vi hadde etpar hyggelige dager her.

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, JosteinJ

Hei
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. For å utnytte arealet på loftet maksimalt så laget vi `bokser`med inngang til noen av rommene fra utsiden. Selvfølgelig så er det noen som ikke liker å blande en nyere still med det gamle. Vi valgte ikke å bygge nytt i gammel stil det pleier å bli lite vellykket. Så da brøt vi med det gamle og vi er veldig fornøyde med resultatet både innvendig og utvendig.
Mvh.OveH

Anmeldt 6. februar 2020 via mobile enheter

Vi hadde to netter på dette sjarmerende hotellet. Betjeningen var vennlig og ga god service. Om man kun kjører forbi og trenger en overnatting eller planlegger å være noen dager kan dette hotellet anbefales. Ønsker du å oppleve et hotell med sjel er dette stedet du bør oppleve.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, 396olemagnuss

Hei
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding det setter vi stor pris på.
Mvh.OveH

Anmeldt 8. september 2019

Vi var 8 personer fra fredag
til søndag for å feire en dag. Koselige rom, rent og pent. Intim og koselig atmosfære. Nydelig mat til alle måltid. Veldig god og personlig service fra både ansatte og eier. Veldig sentralt og fine uteområder . Anbefales !!

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, ChristineFoRas
Anmeldt 12. august 2019

Vi hadde kjøpt en festival pakke fra torsdag til søndag for Rosendal Kammermusikk festival. Det var vårt første besøk og vi ble veldig positivt overrasket. Var jo litt skeptisk til at det ikke skulle være bad og toalett på rommet, men det gikk overraskende bra. Selv om hotellet var helt fullt var det aldri «kø» til noen av de tre alternativer på vår etasje. Det var fint å ha en vask på rommet og badekåpe. Vi hadde frokost og middag inkludert i vår pakke og maten var svært god. Bedre hotell frokost skal man lete lenge etter i Norge - veldig delikat og stort sett med bare hjemmelagede produkter. Middagene var også meget bra kvalitet og med topp service. Vi likte oss veldig godt og kommer gjerne tilbake. Noen få «mangler» på rommet, men det skulle ledelsen rette på rette opp.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, hcbryn