Orbitz.comUSD 125
TripadvisorUSD 125
ZenHotels.com
FindHotel
Anmeldt 25. mai 2021 via mobile enheter

Sjarmerende sted med ypperlig service. Perfekt å kombinere overnatting og servering på dette stedet, sammen med toppturer!

Betjening er behjelpelig med tips til gode turmuligheter. Til slutt vil jeg si at det var nydelig å avslutte dagen med uteservering til nydelig utsikt.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, reiselystvestlending
Anmeldt 16. mai 2021 via mobile enheter

Helt sentralt, suveren beliggenhet og et hotell med særpreg og sjarme. Lekkert pusset opp så her bar det både gammelt og nytt preg. Veldig hyggelige uteplasser og restaurant i 1 etg. Nydelig frokost. Du kan bestille rom med eller uten bad. Vi bestilte med men det er i frostet glass og lite privat så neste gang blir det ikke med bad. Eneste som trakk ned

Romtips: Hvis du ikke liker å være på badet med godt innsyn og ikke noe lydisolering til do og dusj så bestill med dusj og do i gangen i stedet
Dato for oppholdet: april 2021
Takk, 580karib
Anmeldt 2. mai 2021 via mobile enheter

Vi var en vennegjeng på 4 som overnattet en natt etter å ha gått folgefonna på lang.

Hyggelig mottagelse da vi ankom hotellet nokså slitne lørdag kveld. God treretters middag og deilig frokost med stort utvalg.

Enkle rom med dusj og do på gangen. Noen av rommene kunne trengt litt oppgradering. Dusj-fasilitetene var bra.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, 572ingunns
Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Rosendal turisthotell har bøtter av sjarm og sjel! Slike overnattingsstader er ikkje perfekte og plettfrie, heller ikkje dette hotellet. Men ein kjem til ein stad der ein vert teken godt imot og kjenner seg velkomen. Alle som jobba på hotellet gjorde kva dei kunne for at me som gjester skulle få eit godt opphald.
Sjå vedlagde bilde av solnedgangen ein septemberkveld i Rosendal. Heldige var me, som etter ein lang dag med fottur i fjellet, fekk sitja på denne hotellaltanen og følgja solnedgangen!

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Ttyss
Anmeldt 6. september 2020

Et gammelt hotell med sjarm og god service. Bodde i topp etasjen med eget bad . Fine nye rom. Spiste god middag i restauranten , Det er mange fine dagsturer rundt hotellet og fjell for de som vil på tur.

Romtips: obs det er rom med eget bad og og noen rom med bad på gangen
Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, SonjaV813
Ove Hillesland, Daglig leder på Rosendal Turisthotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2020

Hei
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding det setter vi stor pris på.
Mvh.OveH