Anmeldt 25. juli 2021

Beliggenheten og stemningen er flott, Rommene er også smakfullt innredet. Maten i restauranten Martha Meidell er veldig veldig god. MEN: man må dele bad og toalett, med de andre rommene på sin gang/etasje. Greit nok, og flotte bad, men det frister ikke akkurat til lengre opphold. Også gode muligheter for å høre avløpsrørene gjennom tynne vegger. Og servicen i restauranten varierte fra helt ok til absolutt totalt fraværende, samt en viss mangel på gangsyn ved to kelnere som utvekslet nokså personlig informasjon i restauranten, slik at vi få gjestene som satt inne kunne høre det.

Takk, Tormod N
Anmeldt 18. juli 2021

Vi bodde der en natt då vi besøkte Rosendal Baroniet.
Hotellet ligger utmed hovedveien er gammelt med sjarm. Felles terrasse med utsikt over fjorden der man kan nyte morgenkaffen.
Vi bodde i annen etage med felles bad/toalett. Det er et gammelt hus så lydisoleringen er selvfølgelig ikke etter dagens standard men "who cares". Er du plaget av naboens snorking eller bilstøy (lite trafikk nattestid) så bruk ørepropper.
Hotellet har nybygde rom med bad i 3 etg. Fellesbadene var moderne og fine. Rommet var spartansk innredet med vask. Sengene kunne vært bedre.
Frokosten var bra. Servering ved bordet så coronasikkerheten var vel ivaretatt.
Fantastisk hyggelig betjening.
Gratis parkering utenfor hotellet.

1  Takk, 974bjarnea
Anmeldt 25. mai 2021 via mobile enheter

Sjarmerende sted med ypperlig service. Perfekt å kombinere overnatting og servering på dette stedet, sammen med toppturer!

Betjening er behjelpelig med tips til gode turmuligheter. Til slutt vil jeg si at det var nydelig å avslutte dagen med uteservering til nydelig utsikt.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, reiselystvestlending
Anmeldt 16. mai 2021 via mobile enheter

Helt sentralt, suveren beliggenhet og et hotell med særpreg og sjarme. Lekkert pusset opp så her bar det både gammelt og nytt preg. Veldig hyggelige uteplasser og restaurant i 1 etg. Nydelig frokost. Du kan bestille rom med eller uten bad. Vi bestilte med men det er i frostet glass og lite privat så neste gang blir det ikke med bad. Eneste som trakk ned

Romtips: Hvis du ikke liker å være på badet med godt innsyn og ikke noe lydisolering til do og dusj så bestill med dusj og do i gangen i stedet
Dato for oppholdet: april 2021
Takk, 580karib
Anmeldt 2. mai 2021 via mobile enheter

Vi var en vennegjeng på 4 som overnattet en natt etter å ha gått folgefonna på lang.

Hyggelig mottagelse da vi ankom hotellet nokså slitne lørdag kveld. God treretters middag og deilig frokost med stort utvalg.

Enkle rom med dusj og do på gangen. Noen av rommene kunne trengt litt oppgradering. Dusj-fasilitetene var bra.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, 572ingunns