“Nydelig fjord opplevelse!”

Rosendal Fjordhotel
Vurdert som nr. 3 av 9 Restauranter i Rosendal
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet ved fjorden. Fikk anledning til å bade i fjorden da vi hadde en nydelig soldag. Veldig god mat og rom på bakkeplan med utsikt rett ut på fjorden, veldig god madrass. Det som trakk litt ned var at et par av service personellet var noe ukyndige, men de andre var veldig flinke. Alt i alt et nydelig opphold som vi sitter igjen med gode minner fra!

Takk, axbehren

Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Fin beliggenhet ved fjorden. Hvis du har hund, blir du henvist til sidefløyen. Rommene der er så små og trange at de burde vært solgt som enkeltrom. Middagen var enkel, men prisen var dobbel. Frokosten var bra. Tiltak i koronatiden var forbilledlige. Hyggelig betjeningc.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Kjeros
Anmeldt 31. juli 2019

Hotellet ligger med fjorden, rommene har enten utsikt mot fjorden eller majestetiske fjell. Rommene med utsikt til fjorden har balkong eller terrasse. Fine, store rom, veldig gode senger. Baderommet er enkelt og greit. Hotellet har restaurant, servere lunsj og middag. Dagens rett var veldig god, 3-retters middag kostet under 400 kr. Både ute- og inneservering. Stor gressplen. Liten strand rett ved hotellet. Stille. Kort vei til Barroniet og steinparken. Hotellet anbefales.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, ReginaSilvana
Anmeldt 18. juni 2019

Har spist her én gang. Maten kom fort, smakte godt og var akkurat passe stekt. God porsjon, så ble god og mett. Personalet på hotellet er veldig hyggelige.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, vegardtu
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Vi var på vei hjem etter en ukes rundreise i Danmark-Sverige-Norge. Da vi ikke ville være hjemme før på kvelden, valgte vi å ta middagen her. Vi kom litt tidlig til middag, men vi fikk bestilt en kyllingsalat med mango. Den var god. Service bra. Jeg har bodd mange ganger her, så jeg kjente til hva de var god for på matfronten. Sviktet ikke denne gangen heller. Betalte NOK 650 for to kyllingsalater. Synes det er litt drygt (vi drakk vann).

Dato for besøk: juli 2018
Takk, AndersZorn

Reisende som så på Rosendal Fjordhotel, så også på

Rosendal, Kvinnherad
Rosendal, Kvinnherad

Har du vært i Rosendal Fjordhotel? Del dine erfaringer!