“Veldig bra”

Thai Smile Cafe og Take Away AS
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Alvdal
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening som gjør sitt ytterste for at du skal bli fornøyd. Og maten er veldig god til en grei pris. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Knut M

Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og fantastisk service. Vi kommer tilbake neste gang vi kjører forbi. Det er andre gang vi er innom. Definitivt Alvdals beste spisested.

Takk, Pål Ø
NunN27, Manager på Thai Smile Cafe og Take Away AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Tusen takk for kommentaren.

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

God mat, men håpløst lang ventetid da. Så er der fult inne, styr unna.
Det bør gjøres tiltak, tror neppe folk flere ganger når en må vente bortimot 1 time på maten

Takk, 984bj_rna
NunN27, Owner på Thai Smile Cafe og Take Away AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Tusen takk for kommentaren. Vi skal utvikle oss bedre.

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Meget god mat, men tok ca 10 min før vi fikk bestilt maten (pga kø)og ca 25 min før maten ble servert. Åpenbart et takeaway sted, få bord.

Takk, 911monicaj

Tusen takk for at dere var tålmodige. Vi kan ikke utvide plass før vi gjør nåværende rutiner bra nok.

Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

I tillegg til veldig trivelig betjening var maten delikat tilberedt, og smakte nydelig. Liker man Thaimat er det verdt å stoppe her.

Takk, Dagoskar

Så godt å høre det. Tusen takk og Velkommen igjen.

Reisende som så på Thai Smile Cafe og Take Away AS, så også på

Alvdal, Alvdal kommune

Har du vært i Thai Smile Cafe og Take Away AS? Del dine erfaringer!