“Meget god mat!”

Thai Smile Cafe og Take Away AS
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Alvdal
Anmeldt 3. desember 2018

Denne lille cafe`n har blitt vår nye favoritt når vi kjører strekningen Oslo-Trondheim. Her serveres alltid nylaget herlig mat, servert i rause porsjoner. Damene på kjøkkenet er alltid smilende og veldig beviste på kundeservice. Lokalet er lite, men de tilbyr take-away. Anbefales, og vi kommer garantert på besøk igjen.

1  Takk, HeidiLarsen

Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Stoppet her kl 13 på en søndag, og vi var de eneste gjestene da. Fikk fin gjennomgang av de mest populære rettene. Jeg og min mamma delte vårruller, og en rett med nudler, biff og grønnsaker. Helt nydelig! Stopper gjerne her igjen :-)

Takk, Wennerstrand
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening som gjør sitt ytterste for at du skal bli fornøyd. Og maten er veldig god til en grei pris. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Knut M
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og fantastisk service. Vi kommer tilbake neste gang vi kjører forbi. Det er andre gang vi er innom. Definitivt Alvdals beste spisested.

Takk, Pål Ø
NunN27, Manager på Thai Smile Cafe og Take Away AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Tusen takk for kommentaren.

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

God mat, men håpløst lang ventetid da. Så er der fult inne, styr unna.
Det bør gjøres tiltak, tror neppe folk flere ganger når en må vente bortimot 1 time på maten

Takk, 984bj_rna
NunN27, Owner på Thai Smile Cafe og Take Away AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Tusen takk for kommentaren. Vi skal utvikle oss bedre.

Reisende som så på Thai Smile Cafe og Take Away AS, så også på

Alvdal, Alvdal kommune

Har du vært i Thai Smile Cafe og Take Away AS? Del dine erfaringer!