“Kjempegod thai mat i Alvdal”

Thai Smile Cafe og Take Away AS
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Alvdal
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og veldig hyggelig betjening! Vi kommer gjerne tilbake hit igjen en annen gang! Anbefales på det sterkeste

1  Takk, LadyMirah86

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Stedet har god mat men virker noe uproft drevet. Vi kom etterhvert gjennom på telefonen og bestilte take away til fire personer - samme rett. Det skulle ta 40-45 min å lage? Når jeg kom dit for å hente maten tok det 10-15 minutter ekstra og det var ikke akkurat en skjerm der jeg minne følge med på bestillingsnummeret jeg fikk opplyst på telefonen. Hele tiden jeg ventet ringte det en telefon eller to, så jeg var nok ikke den eneste som slet med p komme gjennom og bestille denne dagen.

Takk, kristianaak
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Kaos, er vel en grei start. Ikke SÅ mye gjester men langt over hva de klarte å håndtere selv med 5-6 ansatte.
Et lite eventyr å få bestilt, ventet leeeeenge men maten som kom var medium minus. Godt vi var skikkelig sultne.
Veldig fint om de hadde klart å rydde unna brukte tallerkener etter noen runder med gjester.

Takk, Andrè J
Anmeldt 22. november 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening. God mat. Nylaget mat. Renslig. Ryddig. Følger Corona regler. Ligger rett ved Aukrustsenteret.

Anbefales +++++

Dato for besøk: november 2020
Takk, 923annei
Anmeldt 8. september 2020

Litt overrasket over prisnivået, vi har spist mer autentisk og rimeligere andre steder, men grei mat, ikke helt som forventet. Smilende betjening er alltid et stort pluss

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, ExoticTravelTom
NunN27, Owner på Thai Smile Cafe og Take Away AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2020

Tusen takk for kommentaren. Vi setter stor pris for det. Dette hjelper oss for å utvikle oss dere.

Reisende som så på Thai Smile Cafe og Take Away AS, så også på

Alvdal, Alvdal kommune

Har du vært i Thai Smile Cafe og Take Away AS? Del dine erfaringer!