“Deilig”

Thai Smile Cafe og Take Away AS
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Alvdal
Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Utrolig nydelig mat. Kjøpte pa naeng og den var ikke for sterk og perfekt stekt kylling. Helt utrolig. Hyggelig personalet. Lite lokalet til å sitte men vært det pga maten

Dato for besøk: september 2021
Takk, juliemp98

Anmeldt 24. august 2021

stoppet her for lunch på vei fra Oslo til Trondheim. Hyggelig betjening, veldig god mat. Vi kommer sikkert til å stoppe her neste gang også.

Takk, Flyglad
Anmeldt 6. august 2021

Vårt andre besøk og stedet skuffer ikke. Nydelig mat og hyggelig betjening. Kort ventetid på maten!!

Takk, 444perj
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og veldig hyggelig betjening! Vi kommer gjerne tilbake hit igjen en annen gang! Anbefales på det sterkeste

1  Takk, LadyMirah86
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Stedet har god mat men virker noe uproft drevet. Vi kom etterhvert gjennom på telefonen og bestilte take away til fire personer - samme rett. Det skulle ta 40-45 min å lage? Når jeg kom dit for å hente maten tok det 10-15 minutter ekstra og det var ikke akkurat en skjerm der jeg minne følge med på bestillingsnummeret jeg fikk opplyst på telefonen. Hele tiden jeg ventet ringte det en telefon eller to, så jeg var nok ikke den eneste som slet med p komme gjennom og bestille denne dagen.

Takk, kristianaak

Reisende som så på Thai Smile Cafe og Take Away AS, så også på

Alvdal, Alvdal kommune

Har du vært i Thai Smile Cafe og Take Away AS? Del dine erfaringer!