Travelocity
eDreams
Agoda.comUSD 131
Anmeldt 6. juli 2020

Ikke særlig familievennlige priser og mitt inntrykk er at maten heller ikke var dagsfersk. 75 kr for et horn og 99 kr for ei tynn loffskive med pålegg. Stopper ikke her flere ganger
Hvis prisene skal være høye, har man store forventninger til maten..

1  Takk, VicNik82
Anmeldt 22. februar 2020

Skulle få buffe, men dette var en stor skuffelse. Noe kjøttpuddinglignende med en vassen smak, og snitsel som var tørr og kremert. grønnsakene var steinharde og smakløse. Bernaisesaus som smakte som toro posesaus, nesten som såpe. Det eneste som var positivt var båtpotetene

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, hugbre
Anmeldt 30. september 2019 via mobile enheter

Har vært her flere ganger på tur fra Trondheim til Oslo. God mat og greie priser. De har også et eget lekehjørne for barn som har sittet for lenge i bilen. Noe som gjør denne plassen svært aktuell dersom du reiser med små barn. Lyse og romslige omgivelser og rene og pene fasiliteter. God service. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Jensgs
Anmeldt 15. september 2019

På vei til Savalen passet det med en lunsjstopp her. Utvalget var bra og vi valgte sjåførfrokost. Mye mat, inkludert melk og kaffe.
Maten kom raskt til bordet, smakte godt og vi ble gode og mette. Litt kaldt i lokalet, men ellers greit.

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, May L
Anmeldt 8. august 2019

Anbefaler ikke besøk Frich’s spiseri på Alvdal. Det var lite folk i lokalet, men vi måtte allikevel vente nesten 30 minutter på å få 3 pannekaker. Rundstykkene var langt fra dagsferske og knapt spisbare.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Marianne M
Heidi E, Daglig leder på Frich's Alvdal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2019

Dette var veldig uheldig, sånn skal det ikke være. Vi smører ferske smørbrød hver dag, så dette ikke skal skje. Beklager uansett at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Vi skal skjerpe rutinene!