FindHotelUSD 168
eDreamsUSD 178
Anmeldt 31. juli 2021

Vi spiste Club sandwich. Kyllingen var saftig og god, pommes frites var sprø. Brødet kunne med fordel ha vært oppgradert til feks focaccia. Osten kunne også ha vært utelatt. Anbefaler å bruke en hjemmelaget dressing i stedet for en uinteressant masseprodusert dressing

Takk, kirstibeatew
Anmeldt 28. juli 2020

Dårligste kro-opplevelsen jeg har hatt på lange tider. En i følget bestiller laks, får senere beskjed om at dette ikke er tilgjengelig likevel. Javel. Hun bestiller så kjøttkaker. Disse kommer straks, dog med tyttebærsyltetøy slengt på en middagstallerken ved siden av, som er en litt merkelig presentasjon. Venter deretter 50 minutter på at de andre på samme bestilling skal få mat, heller ingen andre i lokalet får mat i mellomtiden. Da får vi ishavsrøye, selv om vi helt tydelig har bestilt entrecôte. Vi har dessverre ikke sjekket kvitteringen ved bestilling, der det riktignok er slått inn fisk, men i vår ordre var det ingen tvil. Nabobordet sender oss medfølende blikk, men vi møter ingen forståelse for situasjonen av et bryskt personale. Vi er vanligvis joviale kunder og tar til takke med fisken, med ok humør, men da fisken også viser seg å være stekt så hardt at den knapt er spiselig, og grønnsakene er underkokte på innsiden, dvaske på utsiden og svært udelikate etter gjentagende oppvarming, da gir vi opp. Hit skal vi ikke tilbake

Takk, johannev0
Anmeldt 12. juli 2020

Sjarmen er borte ved dette stedet etter oppussinga. Har overnatta og spist her flere ganger tidligere og vært veldig fornøyd med atmosfæren og maten. Men bortsett fra at personalet er hyggelige og hjelpsomme (men så overarbeidet ut), er det lite som trekker mot en gjenvisitt. Dyr mat, dagens rett som vi bestilte var langt i fra rykende varm. Pølse med litt pomfri til ungene for i underkant av 100 kr. Ingen friske grønnsaker, og generelt lite smak i det hele tatt. Det er rent og ordentlig på rommene, og gode senger. Men denne gangen sov vi dårlig fordi det er lytt imellom, og mye aktivitet på naborommene og i gangene.

Takk, Roedkaal
Anmeldt 6. juli 2020

Ikke særlig familievennlige priser og mitt inntrykk er at maten heller ikke var dagsfersk. 75 kr for et horn og 99 kr for ei tynn loffskive med pålegg. Stopper ikke her flere ganger
Hvis prisene skal være høye, har man store forventninger til maten..

1  Takk, VicNik82
Anmeldt 22. februar 2020

Skulle få buffe, men dette var en stor skuffelse. Noe kjøttpuddinglignende med en vassen smak, og snitsel som var tørr og kremert. grønnsakene var steinharde og smakløse. Bernaisesaus som smakte som toro posesaus, nesten som såpe. Det eneste som var positivt var båtpotetene

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, hugbre