Fin utsikt til et spesielt område

Det er et kort stykke fra vei og parkeringsplassen til Jutulhogget. Fin utsikt til et spesielt... les mer

Anmeldt 22. august 2023
ingevelt
Drammen, Norge
Fantastisk

Koselig sted for en liten kaffepause etc(medbrakt mat). Fin utsikt, artig sagn og veldig lærerikt... les mer

Anmeldt 6. april 2023
Andrea E

Anmeldt 19. mai 2020 via mobile enheter

250 dyp valley! Kjempetøft! Artig sagn. Moro å se for både store og små. Kort avstikker fra veien, 600 meter. 15 meter å gå fra parkeringa. Anbefales😊

Dato for opplevelse: mai 2020
1  Takk, VeronikaF162
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Vi var innom for å ta det berømmekige jutulhogget i selvsyn, men fant fort ut at det ikke var rette årstiden. Det var 20 hm nysne og ikke brøytet opp til parkeringen. Vi kom oss opp, og fant stien inn. Det var litt glatt, og da vi kom frem så var det lite utsikt pga for mange trær som stengte for utsikten. Å gå ned var uaktuelt pga føret.
Anbefaler å hogge ned noen trær. Og sette opp en bedre infotavle.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Hcjekk
Anmeldt 18. juli 2017

Dette er et landskap som du bør få med deg hvis du kjører E3 like syd for Alvdal. Bare noen få minutters kjøretur fra E3. Godt merket parkeringsplass og piknik-bord. Kort vei fra p-plass til juvet.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Svein G
Anmeldt 4. august 2016 via mobile enheter

En norsk naturskatt rett ved rv3. Dro til Jutulhogget uten noen forventninger hva som ventet oss, stedet ligger umiddelbart ved avkjøringen fra rv3, og 100m sti fra p-plass. Hvilken fantastisk plass som kommer til syne! Østerdalens svar på Grand Canyon. Anbefaler virkelig en stopp ved Jutulhogget for en beinstrekk, dette er en naturopplevelse man kommer tett på uten å bruke tid eller forberedelser. Anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, Espen Å
Anmeldt 9. juli 2016 via mobile enheter

Jutulhogget er et flott og mektig "hogg" midt i fjellnaturen. Her kan du fra noen spektakulære bilder hvis du tørr å nærme deg kanten, eller rettere sagt dersom modellen din tørr...

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, FFK1903