“Kan ikke reise forbi Alvdal uten kaffe hos Huldra”
Anmeldelse av Huldra

Huldra
Vurdert som nr. 2 av 7 Restauranter i Alvdal
Anmeldt 18. august 2018

Anbefaler Huldrekaffe. En nydelig liten kafe, med bakevarer, interiør, kaffe, te og lokale produkter. Hyggelig personale og god service. Det er en god opplevelse i seg selv å besøke Huldra

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, kristinw870

Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Kyllingsuppe og omelett bestilt fra menyen. Rask servering og verdens beste focaccia til begge deler. Koselig lokale, med salgsutstilling av div husflidsprodukt.

Dato for besøk: august 2018
Takk, TovenST
Anmeldt 21. juni 2018 via mobile enheter

Vi var på gjennomreise, men fant heldigvis frem til denne kafeen. God kaffe og nydelig pai og eplekake med is. Anbefales!!
Tok også med oss en pose kaffebønner brent lokalt. Gleder oss til å teste!

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, Nina B
Anmeldt 30. april 2018

Et flott spisested med varierte retter (kake, smørbrød, enkle middagsretter). Lokalene er autentiske. De selger også mye fint håndverk der fra lokale kunstnere.

Dato for besøk: april 2018
Takk, maikva
Anmeldt 14. august 2017 via mobile enheter

Vi tok lunchen her etter en formiddag i Aukrust-senteret. Positivt overrasket over et passe stort utvalg av kalde og varme småretter. Fikk uten problem tilpasset litt kresne barnemunner slik at alle ble glade. Hjemmelaget mat med god smak og flotte håndverksprodukter som selges til greie priser.
Ta turen innom

Dato for besøk: august 2017
Takk, Petter N

Reisende som så på Huldra, så også på

Har du vært i Huldra? Del dine erfaringer!