“Tipp topp”
Anmeldelse av Huldra

Huldra
Vurdert som nr. 2 av 7 Restauranter i Alvdal
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Første besøk i Alvdal og innom Huldra for lunch. Valget falt på Matkringle, et stykke bakverk med fyll av kylling, salat mm., og et stykke krydderkake med kremost. Før meg smakte alt fortreffelig, men mitt selskap mente Kringen hadde stått for lenge i mikroen slik at brødet ble overkokt.
Koselige lokaler hvor du også kan handle litt brukskunst.

Takk, Hcjekk

Anmeldt 18. august 2018

Anbefaler Huldrekaffe. En nydelig liten kafe, med bakevarer, interiør, kaffe, te og lokale produkter. Hyggelig personale og god service. Det er en god opplevelse i seg selv å besøke Huldra

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, kristinw870
Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Kyllingsuppe og omelett bestilt fra menyen. Rask servering og verdens beste focaccia til begge deler. Koselig lokale, med salgsutstilling av div husflidsprodukt.

Dato for besøk: august 2018
Takk, TovenST
Anmeldt 21. juni 2018 via mobile enheter

Vi var på gjennomreise, men fant heldigvis frem til denne kafeen. God kaffe og nydelig pai og eplekake med is. Anbefales!!
Tok også med oss en pose kaffebønner brent lokalt. Gleder oss til å teste!

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, Nina B
Anmeldt 30. april 2018

Et flott spisested med varierte retter (kake, smørbrød, enkle middagsretter). Lokalene er autentiske. De selger også mye fint håndverk der fra lokale kunstnere.

Dato for besøk: april 2018
Takk, maikva

Reisende som så på Huldra, så også på

Har du vært i Huldra? Del dine erfaringer!