“Spisested ved hovedveien i Alvdal”
Anmeldelse av Taverna Alvdal

Vurdert som nr. 6 av 7 Restauranter i Alvdal
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 2. desember 2018

Som eneste gjester følte vi at det var absolutt lavsesong i november. Vi bestilte torsk, som var tilberedt som om det skulle vært en kjøttrett. Dette er nok ingen fiskerestaurant!
Men måltidet var greitt nok. Men det var lite ut over den gjennomsnittlige standarden vi møter langs landeveien i Norge. Stedet tilbyr også overnatting.

Takk, Perthorvald

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Når man velger en veikro for å spise middag forventer man ikke gourmet mat, men dagens middag var nesten nettop det. Vi spiste Elg karbonader med soppsaus. Maten var faktisk veldig god.. sausen med fløte og fersk god sopp satte en fin smak på retten. Prisen på 189,- inkl kaffe er vel også å regne for rimelig... tommel opp fra oss.

Takk, Michal N
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Tok en dagens som bestod i rømmegrøt, spekemat og saft - av den enkle grunn at da fikk man servert med det samme. Mat ble øst opp av container, ikke noe service å snakke om, betaling før man satte seg til bords, litt samlebånd... mye fluer i lokalet, angret på at vi ikke forsøkte jafs vegg i vegg.

Dato for besøk: august 2018
Takk, eirikn0rway
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Spise- og dostopp på tur sørover. Dårlige renholdte toalett. På grensen til at jeg ville bruke toalettet i det hele tatt. Kjøpte dyr suppe. Mistet matlysten av alle fluene. Gir et veldig uhygienisk inntrykk.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Kvinne48
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Fullt, varmt, tomt i diskene, mange fluer, sjokoladen varm, for ruskete på bordene både inne og ute. Trodde dette var et sted med bedre og mer fristende retter.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, ViggiLillehammer

Reisende som så på Taverna Alvdal, så også på

Har du vært i Taverna Alvdal? Del dine erfaringer!