“Ikke stopp her!”
Anmeldelse av Taverna Alvdal

Vurdert som nr. 6 av 7 Restauranter i Alvdal
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 12. august 2021

Forferdelig! Kjøpte en ekstremt overpriset clubsandwich som rett å slett var en kylling mellom to skiver grovbrød. Dette er siste gangen vi stopper her!

Takk, veronicavM8607BO

Anmeldt 16. juli 2021

Dyr mat. Smakløs. Papir fløt ut over gulvet på toalettet. Fjortenåringen i kassa kunne ikke engelsk.

Takk, Keisererik
Anmeldt 2. august 2020

Jeg bestilte vegetarlasagna og ble overhodet ikke mett. Hvordan er det mulig å servere så små porsjoner til en så dyr pris? Alt det andre vi bestilte var også altfor dyrt! Ville ikke anbefalt dette stedet

Dato for besøk: august 2020
Takk, HildeA172
Anmeldt 27. juli 2020

Kjøpte dagens rett, kjøttkaker til 190 kroner. Denne var fullstendig smakløs, bortsett fra potetene som var uspiselige. Ikke var det store porsjoner heller, kanskje like greit. Lokalet bar preg av dårlig renhold, møkkete bord og alskens leftover på gulvet. Toalettet stanket av 14 dager gammelt piss. Betjeningen, tja de var tilstede. Siste gang jeg spiser her. Bensinstasjonen ved siden av er ett bedre alternativ.

1  Takk, Seismech
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

heilt ok.litt dyrt og i følge 10åring, rar ost. unødvendige valmuefrå på noko av brødmaten,men det er det dei fleste plassar så den delen trekker ikkje så mykje ned

Takk, kristinaaa_blabla

Reisende som så på Taverna Alvdal, så også på

Har du vært i Taverna Alvdal? Del dine erfaringer!