Super stopp for å utforske Flåklypa sammen med barna :-)

Super stopp for å utforske Flåklypa sammen med barna :-) Romrakketten var gøy. Kantine middels... les mer

Anmeldt 24. mai 2021
Preben S
Bodø, Norge
Kulturbesøk

Senteret ligger fint til i Alvdal, og er lett tilgjengelig. Gratis parkering. Også HC. Da vi... les mer

Anmeldt 31. juli 2020
AndersZorn
Stord, Norge

Anmeldt 11. juli 2020

Moro for liten og stor! Morsome ting å gjøre for hele familie. Også lesekrok og tegnebordet, lekeplass ute :)

Takk, Åse H
Anmeldt 10. juli 2020

Veldig flott opplevelse, fint presentert. For voksen og barn, anbefales.
Berre en liten ting, man kan også selge ferske vafler, de treng ikke å være fra Aukrust sin tid.... Tørr og steinhard

Takk, Algard1
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Det var fint, men pga bemanning så var ikke tårnet åpent. Vi kom kl ca 16:35 og fikk beskjed etter kort tid de skulle stenge om 15min. Og da ha vi betalt fult pris for å komme inn. Det synes jeg er for dårlig!! Jeg skjønner at dere ønsker sikkert å få inntekt igjen. Men vær så snill å si fra når vi skal kjøpe billetter at dere skal stenge snart! Og kaffen skulle stenge. Når det stå på nett siden dere sku stenge kl 18:00.Dette var skuffelse!! Ellers var det fint museum. 275, - kroner på ca 30min museum. Første og siste gangen vi stoppe her.

Takk, _D4334BS
Anmeldt 27. august 2019 via mobile enheter

Fint å stoppe her før fotturen i Alvdal vestfjell. Morsomt og interessa senter, både for barn og voksne. Det var dessuten greit å finne overnatting i sentrum.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, KKHGA
Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Flott opplevelse. Fikk se hele Flåklypa-filmen til stor begeistring for barna.
Møtte Solan og Ludvig, en tur til månen og tilbake, spilte brettspill.
En flott sted med variert innhold, noe for både barn og voksne.
Trenger ikke mer en maks tre timer her. Da er det meste sett og gjort.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, hag_lov