Hyggelig besøk

Vi har kost oss med 3-åringen på tur, også i Måneraketten. Selv om vi spurte på forhånd, synes jeg... les mer

Anmeldt 1 uke siden
IdaKristin88
Bodø, Norge
Super stopp for å utforske Flåklypa sammen med barna :-)

Super stopp for å utforske Flåklypa sammen med barna :-) Romrakketten var gøy. Kantine middels... les mer

Anmeldt 24. mai 2021
Preben S
Bodø, Norge

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Senteret ligger fint til i Alvdal, og er lett tilgjengelig. Gratis parkering. Også HC. Da vi besøkte senteret pågjekk utstillingen «Aukrust i 100». Foruten de faste Reodor Felgen løsningene, var noen av hans orginal tegninger i tusj utstilt. Meget bra! Pga pandemien som pågjekk, var haugen med måneraketten stengt. For de som interesserer seg for Aukrust sine historier og tegninger, synes jeg de har truffet godt. Allikevel må jeg understreke at prisen er litt drøy tatt i betrakting av at viktige attraksjoner i museet er stengt pga pandemien som pågår. Vi benyttet også anledningen til en kopp kaffe mens vi var der inne. Kjøpte to kopper (149,- pr. Stykk), en CD til barnebarnet og boken «Kjell Aukrusts Verden» (kr. 449,-).

2  Takk, AndersZorn
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Veldig lite for barna og veldig dyrt, var ferdig på 40 min, dårligste attraksjonen vi har vært på i
sommer, spar pengene, hadde ikke gjort det igjen om det var gratis. En sliten lekeplass for barna var det enste. 150kr for voksen og 125 kr for barn.

Takk, E6425
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig stopp men med corona-stengte aktiviteter føles prisen alt for høy. Vi ble fort ferdig kan man si. Fine lekeplasser.

Takk, gjkjhhtrfg
Anmeldt 11. juli 2020

Moro for liten og stor! Morsome ting å gjøre for hele familie. Også lesekrok og tegnebordet, lekeplass ute :)

Takk, Åse H
Anmeldt 10. juli 2020

Veldig flott opplevelse, fint presentert. For voksen og barn, anbefales.
Berre en liten ting, man kan også selge ferske vafler, de treng ikke å være fra Aukrust sin tid.... Tørr og steinhard

Takk, Algard1