Hyggelig besøk

Anmeldt 27. juli 2021
IdaKristin88
Bodø, Norge
Super stopp for å utforske Flåklypa sammen med barna :-)

Super stopp for å utforske Flåklypa sammen med barna :-) Romrakketten var gøy. Kantine middels... les mer

Anmeldt 24. mai 2021
Preben S
Bodø, Norge

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Vi har kost oss med 3-åringen på tur, også i Måneraketten. Selv om vi spurte på forhånd, synes jeg kanskje ikke dette passet helt for så små barn. Vi voksne fikk ikke mulighet til å utforske museumet i den grad vi ønsket. Synes også det var dyrt, men god mat i kafeen og en fin lekeplass utenfor gjorde oppholdet komplett :)

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, IdaKristin88
Anmeldt 24. mai 2021 via mobile enheter

Super stopp for å utforske Flåklypa sammen med barna :-)
Romrakketten var gøy.
Kantine middels.
Gøye aktiviteter. Fin stopp under en lang kjøretur.

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, Preben S
Anmeldt 8. september 2020

Aukrustsenteret kunne vi sikkert vurdert bedre, men Covid-19 gjorde at Måneraketten var stengt, og betaling i kafeteria med Vipps var umulig for oss siden vi aldri kommer til å ta i bruk den betalingsmåten. Virker nok lite spennende for barn, men helt greit for voksne, synd at vi ikke fikk oppleve dette uten Covid-19 restriksjoner. Vi betalte for å komme inn, tok noen bilder og kikket rundt på forskjellige stands, og liker man Flåklypa og Kjell Aukrust, anbefaler vi en tur hit.

Dato for opplevelse: august 2020
2  Takk, ExoticTravelTom
Anmeldt 23. august 2020

Noe av det første vi ser når vi ankommer Alvdal er Reodor Felgens månerakett.
Sist vi kjørte forbi var det stengt, så nå tok vi oss tid til å besøke senteret.
Dette ble et artig og lærerikt besøk.
Diverse Flåklypa filmer har vi sett, men nå kom vi litt nærmere inn på
"faren" til Reodor Felgen, Solan og Ludvig,
Kjell Aukrust en multikunstner som behersket blyanten like godt som penselen.
Besøket var absolutt vært inngangspengene.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, BjR1956
Anmeldt 6. august 2020

Vi stoppet for å finne ut hva dette var. Vi gikk ikke inn i utstillingen , men var sultne og sjekket dagens på kafeen. Ungene spiste Østerdalshakk(sjakk) , og vi voksne Folldal bacalao. Absolutt det beste måltidet jeg har spist i sommer. Enkelt og raskt servert av en meget imøtekommende og hyggelig kafévert. Ikke noe å si på prisen heller ca. 180 pr rett om jeg ikke husker feil. Fint lokale. Tok tullebilder i rammen utenfor, og kjørte videre. Kommer gjerne igjen for kort eller langt stopp

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Kanskje2