“Kjør forbi”
Anmeldelse av JaFs Alvdal

JaFs Alvdal
Vurdert som nr. 6 av 7 Restauranter i Alvdal
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Veldig dyrt... betaler restaurantpris for burger som er bedre hos cirkle K... får i tillegg vassen pommes frites... kaos, men de ansatte henviste kunder over til tavernaen... skitne bord som de ansatte ikke gjorde noe med...

Takk, 100kristinad

Anmeldt 23. oktober 2019

Besøket svarte ikke til forventningene. Lite mat som ikke står i forhold til prisen. Neste gang vi passerer Alvdal kjører vi forbi. Anbefales ikke.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Lorentz S
Anmeldt 27. september 2019 via mobile enheter

Dyrt og dårlig.. Hamburger kan sjelden bli feil.. men denne var ikke god.. Fries’en gikk rett i søpla, den var helt forferdelig.. Det blir ikke et stopp her neste gang..

Dato for besøk: september 2019
Takk, Mbo83
Anmeldt 24. september 2019 via mobile enheter

Maten er ok. Men personalet er litt pressa, de var for få. Kisen i kassa husket bare toordssetninger. Jeg bestilte burger uten dressing, men fikk selvfølgelig med, jeg gadd ikke bråke om det, da hadde de ti kundene neste antakelig ikke fått mat på flere timinutter. De her overlever kun på plassering.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, rosakiss
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Er som regel ikke kresen når vi stopper for mat langs veien. Men dette var ikke rare greiene. Chipsen til ungene var ikke skikkelig gjennomvarm. Salaten som ble brukt til løvsteiken burde vært kastet. Se bilde. Var dessuten veldig dyrt i forhold til hva vi fikk. Stopp heller for en pølse på en bensinstasjon.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, VidarP

Reisende som så på JaFs Alvdal, så også på

Har du vært i JaFs Alvdal? Del dine erfaringer!