Expedia.comUSD 151
Vio.comUSD 135
eDreamsUSD 135
Orbitz.comUSD 150
Anmeldt 17. september 2018

Herregården ligger vakkert til med et nydelig turområde tilgjengelig. Ble varmt mottatt av kokken med nytrukket kaffe slik at vi kunne slappe av etter lang kjøretur. Tydelig opptatt av gjestenes vel !!
Rommet var koselig, alt var rent og trivelig. Ble spurt om når vi ville spise og ble fortalt om kveldens meny, som var utrolig velsmakende med utvalgt vin som passet perfekt.
Vi kommer garantert igjen !!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 362arvidg
Anmeldt 11. mai 2018 via mobile enheter

Førsteklasses service, nydelig mat og helt greie rom med gode senger. Stille og rolig i hyggelige landlige omgivelser.
Top value for money. Fint å kombinere med golftur på Torreby Slott.
Førsteklasses middag for en rimelig penge.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, OysteinB_11
Anmeldt 7. september 2017

Følte oss velkommen med en gang vi parkerte motorsykkelen på gårdsplassen. Fikk anvist rom Sonja, som viste seg å være Sonja Henie som var gift med en i Onstad-familien som fremdeles eier gården. Gode senger og fantastisk god mat fra egen gård. Hjortekjøttet var nydelig tilberedt av kokken, som villig fortalte alt om hvordan maten er laget, og hvor den kom fra.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Roar Eivindsen ... H
Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Flott sted og overnatte. Hyggelig betjening med lungn og ro. Knall gode senger og flott frokost. Skal jeg på denne kanten av Sverige igjen, stikker jeg innom. Veldig flott landskap og kort avstand til det meste.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, 740larserikb
Anmeldt 21. august 2016

En fantastisk herregård i vakre omgivelser nær Munkedal. Stedet ligger naturskjønt til i en vakker park og med vidt utsyn. Selve herregården er godt vedlikeholdt og holder høy standard. Stuene er vaker og det er mange av dem. Spisesalen med vinduer ut mot den vakre utsikten er et perfekt sted å servere måltidene - om det skulle være den rikholdige frokosten eller en tre-retters gourmet middag. Maten er meget god på Munkedals Härrgård.
For golfere er beliggenheten het fantastisk. / golfbaner innen 35 min kjøring. Selv spite vi Torreby (12 minutter) og Dagsholm (20 min). Begge holder meget god kvalitet.
Til slutt vil jeg få påpeke servicen. Drivere og ansatte er vennlige og proffesjonelle. Man føler seg godt ivaretatt på Munkedals Härrgård. Vi kommer igjen.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, OeyvindMarkussen