Anmeldt 3. juli 2020

Overnattet i Eldhuset en natt.
Føler oss lurt!
Da vi booket ba vi om en seng minimum 150 cm bred. Fikk da beskjed om at eldhuset hadde slik seng.
Sengen var 120 bred og smal køyseng oppe.
I tlf sa de at hytta kostet kr 700,-
Da vi kom å skulle betale, sa de at det tilkom kr 300 for utvask, og vi fikk ik vaske selv. Fikk avslag på 100 kr siden ho ikke hadde sagt det til oss.
Det var iskald og trekkfulgt, og skulle man fyre i den store grua måtte man kjøpe en sekk ved og betale kr 140,- for den.
Hverken ytterdør eller mellomdør kunne låses, så vi sov ikke så mye akkurat.
Flere plasser kunne man se rett ut nede ved gulvet.
Vi hade heldigvis eget dyne/pute og sengetøy.
OG DETTE TAR DERE KR 1000 FOR PR NATT!!
Hele campingen virker utrangert og lite innbydende.
Det er sjokkerende,
Vi føler oss grovt rundlurt.
Svindel!!!

Takk, eli403
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Synd dette ikke er en bedre campingplass, for hit må det da komme mange turister som ønsker å gå den fantastiske veien inn til Vettisfossen. Sanitæranlegget er gammelt og slitt, vannkraner og dusjhoder spruter vann, forholdsvis rent. Har ikke noe annet å tilby enn fantastiske naturomgivelser. Har wifi, men kun i resepsjonesområdet.

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, 8996ynwa
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Overnattet her med bobil ei natt for vi skulle videre neste dag. På ingen måte topp standard men allikevel koselig. Stille, enkelt og ja gammelt. Men vi både vasket opp, fikk på wc og dusjet uten problemer. Ser av andre anmeldelser at dette er bånn, men da burde dere sjekket mer på forhånd. Vi hadde det bra denne natten og artig med kafe og pub på nabogården. Har ingen problemer og overnatte her på nytt

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Kai T
Anmeldt 30. juli 2019

Noen ganger faller alt sammen pga en ting, som her. At en såpass stor camping har et så utdatert sanitæranlegg er både overraskende og skuffende. Nedslitt og ekkelt rett og slett. Dusjing var helt uaktuelt. Istedenfor tydde jeg selv til elva, som var forfriskende. Selv om «badeelven» var tørr - måtte it i selve elva. Utendørs kjøkken, ok. Men en av tre kokeplater fungerer ikke, vannkoker er kaputt... vel... Sier bare - fiks et nytt sanitær/kjøkken og dere får to stjerner til:-).

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 748audunm
Utladalen_Camping, Leder  på Utladalen Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2019

Takk for tilbakemelding. Hadde vært en drøm det å kunne oppgrader sanitær/kjøkken om vi hadde økonomi til det.
Ditto 2 stjerners fjellcamping og pris på overnatting tilsvarende rimelig.

Anmeldt 23. mai 2019 via mobile enheter

Grei campingplass, men ingen åpne fasiliteter tidlig på sesongen. Hytten passer for to personer og er greit utstyrt. Sluken i dusjen var dessverre tett. Sov her 2 netter, stille og fredelig plass. Hytten har mikrobølgeovn og to-platers komfyr. Du kan sitte ute under tak på verandaen. Gratis wifi!

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, KnutM118