Table Mountain, Penguins & Cape Point Small Group Tour fra Cape Town

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Table Mountain på
Anmeldt 27. januar 2018 via mobile enheter

Av alle aktiviteter vi gjorde i Cape Town var det ingen over ingen ved siden av. Helt fantastisk opplevelse. Banen opp var spennende og gikk relativt raskt. Utsikten fra toppen var bare fantastisk. Anbefaler alle å gå den lange ruten, på ca 40 minutter for å få sett mest mulig. Vi var i Cape Town nesten en hel uke og banen var ofte stengt, så når banen er oppe ikke vent. Det er heller ikke veldig skummelt å ta banen for de som har høydeskrekk da vognene er store og det er mulig å stå i midten med begrenset mulighet til å se ut.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, staale_austrheim
Anmeldt 15. januar 2018

Er man i Cape Town er dette besøket obligatorisk! Taubane opp til Table Mountain. I turistsesongen kan det være veldig lang kø. Flott taubane med rullerende gulv, så man får se utsikten fra flere vinkler. Fantastisk utsikt fra alle sider. Tilrettelagte stier for rullestoler og barnevogner. Flott vegetasjon. Kafe. Mange vil oppleve solnedgang, men da bør man sjekke retur for bussene med mindre man velger taxi.

Dato for opplevelse: desember 2017
1  Takk, hannekvistaas
Anmeldt 3. januar 2018 via mobile enheter

Utsikten er definitivt det beste i Cape Town. Man ser alt og har 360 panorama utsikt. Eneste er at det er over en times venting på bane, både opp og ned.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, 86jonasberg
Anmeldt 7. oktober 2017

Turen opp og ned med gondolen var i seg selv verdt pengene. På toppen av fjellet hadde vi en fantastisk utsikt over Cape Town og Robben Island. I sol er Table Mountain et drømmested, og vi var heldige og hadde et par herlige timer i nasjonalparken. Det eneste man kan klage på, er særdeles stive priser på restauranten, iallfall etter sør-afrikansk nivå.

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, Arvid H
Anmeldt 30. mars 2017 via mobile enheter

Vi tok siste bane for å rekke solnedgang, og etter noen minutter så får man se noe av det vakreste Cape Town kan by på. Muligens like bra utsikt som fra Lion's Head...

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, 86jonasberg