Travelocity
Orbitz.com
ZenHotels.com
Anmeldt 26. september 2019

Romtips: Make sure you lock all your cases and don’t leave anything lying around.
Dato for oppholdet: september 2019
Anmeldt 20. juni 2019 via mobile enheter

Dato for oppholdet: juni 2019
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldt 4. mai 2018

Romtips: Didn't stay, but would suggest you do not attempt if you do not speak Spanish.
Dato for oppholdet: mai 2018
Anmeldt 2. juni 2017 via mobile enheter