Ulike måter å oppleve Balos Lagoon på
Anmeldt 30. august 2019

Flotte steder, men dessverre overfylt av turister.
Vind og sand gjorde at vi til tider ble sandblåst. Vanskelig å finne seg en fin plass å slå seg ned. Vanskelig sjøbunn å fote seg i. På Gramvousa var bunnen ujevn og sleip, på Balos langgrunt og til dels knudret fjellgrunn, vond å tråkke på.
Flotte steder å se, men ikke reis for bade/strandopplevelsen.
Pass på at du ikke får billett til en senere avgang enn du har bestilt. Det er nok venting.
Du vet ikke hvilken båt du skal på før du har vært i luken.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Merete T
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Har man plan om et besøk ? Sjekk forsikringen på bilen om den gjelder. Det er parkeringsplasa, men 3 km før den starter køen og man parkere der !!
Svært steinete veg i 7 km !
Vi valgte sykkel ,.men det var det kun vi som gjorde. Prisene på kiosken er ikke høyere enn ellers

Takk, anderslehn
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Etter 7 km med dårlig anlegsvei og 2 km med bratt sti får mann oppleve en fantastisk Balos Lagune. Hvis du har mulighet ta gjerne en båt ditt.

Takk, martiinas86
Anmeldt 23. juli 2019

Dette er en strand du bør få med deg på Creta. Anbefaler å dra tidlig på morgen så slipper du å parkere langs gruseveien som i seg selv er en opplevelse, 4x4 eller bil med høy bakke klaring anbefales. Gruseveien er ca 7km lang en vei, du betaler 1Euro pr person. Fra parkeringen bruker du ca 20 minutter ned til stranden(litt lengre tid opp igjen), Ta med drikke. En liten kiosk på stranden. PS.bruk joggesko... God tur:)

Takk, Jo-Espen N
Anmeldt 16. juli 2019

Har du vært på Elafonisi-stranden, må du bare besøke Balos Lagoon.
Kjøre du til Balos, får du god trim opp og ned til selve stranden.
Du kan også komme hit med båt.
Flott lagune som bare må oppleves
Anbefales hvis du liker å utforske nye strender

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Sthafred